×
×
جدیدترین‌‌ها

نایب رییس جنبش حماس در خارج:
راِعمال فشار علیه حماس در پرونده اسرا تغییری ایجاد نخواهد کرد

  • کد نوشته: 10489
  • خرداد 20, 1400
  • نایب رییس جنبش حماس در خارج در سخنانی تأکید کرد که اعمال فشارهای همه جانبه علیه این جنبش بر تصمیم رهبران آن در مورد پرونده اسرا هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد.
    راِعمال فشار علیه حماس در پرونده اسرا تغییری ایجاد نخواهد کرد

    به گزارش خبرگزاری نخست نیوز به نقل از المیادین، «موسی ابو مرزوق» نایب رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج در سخنانی پیرامون پرونده اسرا فلسطینی تأکید کرد که اعمال فشار (از سوی رژیم صهیونیستی و هم پیمانان این رژیم) علیه جنبش حماس کارساز نخواهد بود.
    وی در ادامه افزود: «فشار علیه حماس هیچ نتیجه‌ای در پی نداشته است جز آنکه باعث شده پروژه بازسازی و معیشت فلسطینیان در نوار غزه تحت تأثیر قرار گیرد».
    ابو مرزوق همچنین گفت: «تأکید می‌کنیم که مواضع حماس در قبال پرونده اسرا همچنان همان آزادی اسیر در مقابل اسیر است نه چیز دیگر. به عبارتی رسیدگی به پرونده آزادسازی اسرا در اولویت امور رهبران جنبش قرار دارد».
    به گزارش مهر، «مروان عیسی» معاون فرمانده کل گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز روز دوشنبه گفت که مقاومت فلسطین اهرم‌های چانه زنی قدرتمندی برای یک معامله شرافتمندانه جهت تبادل اسرا در اختیار دارد.

    وی با حضور برای اولین بار در یک رسانه و برنامه «ما خفی اعظم» از شبکه الجزیره گفت: «در نبرد اخیر، ما برای افزایش بازدهی خود در پرونده آزادسازی اسرا از زندان‌های رژیم صهیونیستی تلاش کردیم».

    مروان عیسی همچنین از پرونده اسرای فلسطینی به عنوان مهمترین پرونده کنونی که روی میز القسام و مقاومت قرار دارد، یاد کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *