×
×
جدیدترین‌‌ها

محصول جدید معدن آقدربند با کاربری در کشاورزی مدرن

  • کد نوشته: 104070
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
  • مديرعامل شركت معادن خاور از مراحل استخراج و تجاري سازي يك محصول معدني جديد با كاربري در حوزه توليدات كشاورزي خبر داد.
    محصول جدید معدن آقدربند با کاربری در کشاورزی مدرن

    به گزارش نخست نیوز محسنی ثانی گفت: محصول زغالسنگ فرآوری شده ( هیومیک اسید) به عنوان یکی از فرآورده های زغال کاربرد بسیاری به ویژه در کشاورزی دارد و معدن آق دربند مستعد تولید این محصول جهت صنایع مادر در کشاورزی میباشد.

    وی با اشاره به اینکه در طی سابقه ۸۰ ساله فعالیت معدن این محصول برای اولین بار عرضه شده افزود: ما در کمتر از یک سال گذشته موفق شدیم این محصول را استخراج کرده و در حال حاضر مراحل تجاری سازی و عرضه به بازار را در دست اجرا داریم تا ضمن افزایش ارزش افزوده شرکت، تقویت توان تولیدی معدن را سبب شود.

    ثانی با بیان اینکه هیومیک اسید یا زغالسنگ فراوری شده نیز چشم انداز خوبی برای توسعه بازار و دستیابی به فرصت های جدید را به ارمغان اورده خاطرنشان کرد: در حال حاضر معدن آقدربند ماهانه نزدیک به ۱۰۰۰۰ تن فرآورده های زغالسنگ تولید میکند که برای تمام حجم تولیدی در ماه متقاضی وجود دارد.

    مدیرعامل شرکت معادن خاور تاکید کرد: باتوجه به کاربرد محصولات ما در صنایع فولادی و صنایع نظامی و همچنین حجم بالای ذخایر این معدن، برای پاسخگویی به سفارش مشتریان لازم است هرچه سریعتر ظرفیت تولید معدن را ارتقا دهیم تا بتوانیم سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهیم.

    سیده بهجت موسوی مقدم

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *