×
×
جدیدترین‌‌ها

منهای ورزش،
افتخارآفرینی مربی خراسانی

  • کد نوشته: 103888
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
  • تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با هدایت سرمربی خراسانی خود به مقام قهرمانی رسید. شاگردان حمید باوفا با کسب شش طلا، یک نقره و دو برنز ،مقتدرانه بر سکوی نخست ایستادند.
    افتخارآفرینی مربی خراسانی

    به گزارش نخست نیوز، معین شریف_این رقابت‌ها در شهر سیراچای تایلند برگزار شد . در رده‌بندی تیمی ایران با 206 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های قزاقستان با 185 و قرقیزستان با 141 امتیاز دوم و سوم شدند.

    ادعای آقای رییس

    رییس هیات تیراندازی استان مدعی است اگر بودجه مناسبی به او داده شود، همه‌چیز برای افتخارآفرینی مهیاست.غلامحسین نقدیان گفت: امسال هیات تیراندازی با بی‌مهری مسوولان مواجه شد، وگرنه یک یا دو نفر از اعضای تیم المپیک تیراندازی کشورمان از این استان بودند!

    وی با تاکید بر اینکه تیراندازی استان 8میلیارد تومان برای قهرمان‌پروری نیاز دارد، اظهار کرد: اگر این مبلغ به هیات داده شود، یک سال دیگر چند تیرانداز در تیم ملی خواهیم داشت. نقدیان با اشاره به پهناوری خراسان رضوی افزود: تنها سالن نزدیک به استاندارد تیراندازی خراسان رضوی در محل هیات قرار دارد که در مقایسه جهانی به‌طور مثال هفتصد لوکس زیر نور استاندارد فعال است.

    استعدادهای جودو استان در گرگان

    مسابقات منطقـه5 جودو کشور در گرگان برگزار و پسران خراسان رضوی با کسب هشت مدال در رده نوجوانان و هشت مدال در رده جوانان به کار خود پایان دادند. در رده سنی نوجوانـان امیرحسین قربـانزاده، امیرعباس رحیمی، حسین توانا، محمد شیری، مهدی نیک‌بین و علیرضا نیک‌سرشت طلایی شدند و سامان سلیمانی و بناییان نقره گرفتند. در رده سنی جوانان نیز امیرحسین خوش‌قدم، الیاس پرهیزکار ، عرفان سعادتی، محمد عالمی و امیرحسین سـلیمانی بر سکوی نخست ایستادند و حسین بخشی نقره گرفت. مبین نظری و پوریا علیجانی هم در این رده سنی بـه مدال برنز رسیدند.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *