×
×
جدیدترین‌‌ها

رویداد ورزشی《گام‌های عاشقانه》 با هماهنگی هیات ورزش همگانی

  • کد نوشته: 103864
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
  • رئیس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی از اجرای طرح پیاده روی همگانی با عنوان گام های عاشقانه با محوریت اربعین خبر داد و گفت: این رویداد ورزشی از ۶ مرداد در استان آغازشده است و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.
    رویداد ورزشی《گام‌های عاشقانه》 با هماهنگی هیات ورزش همگانی

    نخست نیوز  – رضا اذریان با اشاره به اینکه در حال حاضر برای اجرای این رویداد جدید فرهنگی و ورزشی با محوریت اربعین برنامه ریزی می شود، افزود: بناست این رویداد در سراسر کشور با محوریت اربعین حسینی به صورت پیاده روی همگانی به صورت روزانه از ۶ مرداد برگزار شود. وی بیان کرد: هدف از اجرای این رویداد، آمادگی جسمانی زائران اربعین برای حضور در این کنگره عظیم و همچنین آموزش اصول پیاده روی و بهره‌مندی از تجهیزات لازم از جمله نوع کفش، پوشش پیاده روی و نیز نوع تغذیه است. رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی یادآور شد: همچنین در قالب اجرای این رویداد، جاماندگان پیاده روی اربعین با نگاه معنوی به پیاده روی بزرگ اربعین در همایش‌های خانوادگی درسراسر استان و شهرستان‌ها حضور خواهند داشت.

    آذریان با تاکید بر اینکه باید احساس نیاز به ورزش همگانی را در شهروندان تقویت کرد اظهار کرد: فراهم کردن برخی زیرساخت‌ها در مکان های مختلف از جمله مجتمع‌های مسکونی، فضای خیابانی، پارک ها و معابر عمومی از مهم ترین رویکردهای این هیات است تا مردم در هر شرایطی با حداقل امکانات به انجام فعالیت‌های ورزشی تشویق شوند. وی با اشاره به اینکه امید است با کیفی سازی برنامه‌ها بتوانیم کم‌تحرکی و فقر حرکتی را در جامعه کاهش دهیم، افزود: هیئت های ورزش های همگانی در تمام شهرستانهای استان فعال هستند و هدف ما ارزان سازی ورزش، رایگان کردن و در دسترس بودن برای عموم مردم است.

    آذریان با بیان اینکه ورزش‌های همگانی سلامت عمومی مردم را تامین می کند و در نشاط اجتماعی تاثیر گذار است، یادآور شد: ورزش همگانی، نشاط و سلامتی جامعه را به دنبال خواهد داشت و بر این اساس برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی به گونه ای هدف گذاری شده که هر ایرانی حداقل روزانه ۳۰ دقیقه فعالیت بدنی داشته باشد.

     مجید خروشی

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *