×
×
جدیدترین‌‌ها

خراسان رضوی رتبه نخست نمایشنامه نویسی شد

  • کد نوشته: 103861
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
  •  رتبه نخست چهارمین دوره جایزه نمایشنامه‌نویسی شیدای دهکردی به خراسان رضوی رسید.
    خراسان رضوی رتبه نخست نمایشنامه نویسی شد

    به گزارش نخست نیوز چهارمین جایزه نمایشنامه نویسی شیدای دهکردی از سوی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به صورت کشوری برگزار شد و حسین خاموشی از تایباد با نمایش “حاج باب پدر من نیست” رتبه نخست این رویداد را کسب کرد آثار تقدیر شده بدین شرح می‌باشند: فرزاد صفدری، نویسنده نمایش «بلوط‌ها تشنه میمیرند» از فارسان. لوح تقدیر و جایزه نقدی به زهرا صمصامی دمیرچی، نویسنده نمایش «بی بی مریم» از تبریز. لوح تقدیر و جایزه نقدی به رضا ولی پور دهکردی، نویسنده نمایش «مافه گه» از شهرکرد.

    در رتبه‌های برتر: جایزه سوم، شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به هادی حبیبی، نویسنده نمایش «خودیخواری» از بروجن اهدا شد. جایزه دوم، شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به مسلم سلیمانیان چالش تری به نویسنده نمایش «کاست محزون ۲» از شهرکرد رسید. جایزه اول، شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به حسین خاموشی، نویسنده نمایش «حاج بابا پدر من نیست» از شهر تایباد استان خراسان رضوی تعلق گرفت.

    در این آیین از پرتره میرزا عباس خان شیدای دهکردی و فراخوان پنجمین جشنواره استانی تئاتر تک نیز رونمایی شد. گفتنی است : استاد آقامیرزاعباس‌خان دهکردی متخلّص به «شیدا» فرزند اسحاق، ادیب شاعر، نویسنده، محقّق و خوشنویس از شعراء و دانشمندان عالی‌قدر قرن چهاردهم هجری بوده است.

    سیده بهجت موسوی مقدم

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *