×
×
جدیدترین‌‌ها

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  
 همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی انجام می‌شود

  • کد نوشته: 103850
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
  • نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت : با هرگونه تبعیض در پرداخت حقوق  بازنشستگان مخالفم.
     همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی انجام می‌شود

    به گزارش نخست نیوز، سرور هادیان_حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر ” افزود:  همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید انجام شود و این پرداخت به این‌گونه است که معادل ۹۰ درصد حقوق شاغلین را باید یک بازنشسته دریافت دارد. وی یادآور شد: این مدل پرداخت بر اساس ۴۰ درصد در سال جاری ، ۳۰ درصد در سال دوم و ۳۰ درصد در سال سوم می‌باشد .

    رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به آن‌که این مسیر قانونی  و مصوب شده است، بیان کرد:  باید همسان‌سازی حقوق برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز اجرایی شود اگرچه به دلیل مقاومت‌هایی که  از جانب برخی دستگاه‌ها شد مقداری اجرای آن به تاخیر افتاده است. حجت‌الاسلام پژمان فر تصریح کرد: اما طبق قانون از  اول فروردین سال ۱۴۰۳ این قانون باید اجرا شود ولو آنکه این تاخیر نیز صورت بگیرد.

    نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاخیر در پرداخت همسان‌سازی به آن معنا نیست که مبلغ همسان سازی  پرداخت نخواهد شد حتی این عدم پرداخت‌ها به‌عنوان مطالبات افراد  و به‌عنوان دیون است که دولت ، تامین اجتماعی و سایر دستگاه‌ها مکلف می‌باشند که این دیون را پرداخت نمایند .

    وی تاکید کرد: این موضوع را پیگیری می‌کنم تا به‌زودی این مشکل مرتفع شود و پرداخت‌ها انجام بگیرد و لازم به ذکر است که پرداخت سه میلیون تومانی که انجام شد ، می‌تواند به‌عنوان شروع این موضوع باشد . رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت:  دولت وظیفه قانونی خودش را شروع کرد و بعید می‌دانم در دولت جدید از پرداخت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طفره بروند و تمکین در اجرای قانون نداشته باشند.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *