×
×
جدیدترین‌‌ها

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به شکست ۷ اکتبر

  • کد نوشته: 102360
  • تیر 22, 1403
  • کمیته تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه نتایج تحقیقات خود را درباره شکست هفت اکتبر منتشر کرد.
    اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به شکست ۷ اکتبر

    به گزارش نخست نیوز، کمیته تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه نتایج تحقیقات خود را درباره حمله هفت اکتبر جنبش حماس به شهرک‌های صهیونیست نشین غلاف غزه منتشر کرد که در آن بر شکست ارتش رژیم صهیونیستی در حمایت از شهرک بئیری در مجاورت نوار غزه تاکید شده است.

    در تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی آمده است: آنچه هفت اکتبر در شهرک بئیری رخ داد شکستی سخت و کوتاهی و اهمال کاری شرم آوری بود.

    دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ارتش آماده نبود و در حمایت از شهرک بئیری شکست خورد.

    وی هفت اکتبر را یکی از سخت‌ترین روزهای «اسرائیل» دانست و گفت که اشتباهات متعددی در این روز رخ داد که باید به آن اذعان کرد.

    نتایج تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی سردرگمی و آشفتگی فرماندهان میدانی ارتش را که با نیروهای زیادی به اطراف این شهرک رسیده بودند، فاش کرد.

    طبق نتایج این تحقیقات نیروهای رژیم صهیونیستی از جمله نیروهای ویژه در ورودی شهرک بئیری مستقر شدند و در ورود به آن تردید داشتند و همین مساله عملیات رویارویی با حماس را به تاخیر انداخت.

    طبق نتایج این تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی به هیچ وجه برای این حادثه آماده نبود و شکست سختی خورد.

    در این راستا یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد تحقیقات ارتش درباره شهرک بئیری نشان دهنده نیاز شدید برای تشکیل کمیته دولتی برای تحقیقات درباره هفت اکتبر است.

    تالی گوتلیب، عضو کنست (پارلمان اسرائیل) نیز گفت: باید بدانیم که در شب قبل از هفت اکتبر روسای ستاد ارتش و شاباک و وزیر جنگ اسرائیل و نیروی هوایی کجا بودند. برای فرماندهی ارتش مایه ننگ است که تحقیقاتی را درباره برخورد نیروهای ما که تعدادشان در مقابل ۳۰۰۰ نیروی فلسطینی کم بود و هیچگونه داده‌های اطلاعاتی نداشتند، منتشر کند.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *