×
×
جدیدترین‌‌ها

آینده مسعود با رزقِ حسینی

  • کد نوشته: 102272
  • تیر 21, 1403
  • آینده مسعود، تقدیرمان شد با نامی که بر برگه‌های رای رقم خورد. به فال نیک باید گرفت این نام را و از رییس‌جمهور منتخب خواست که شرحِ اسم خویش باشد برای همه مردم.
    آینده مسعود با رزقِ حسینی

    به گزارش نخست نیوز، غلامرضا بنی اسدی_برای ایران. برای خوشبختی فردبه‌فرد ملت بکوشد. برای توسعه شادی و شادمانی مردم تلاش کند. سعادتمندی ایرانی و ایران را هدف‌گذاری کند. قطعا هدفی چنین لطف الهی را هم همراه خواهد آورد. این همان حرکتی است که خداوند علی اعلا، برکت آن را ضمانت فرموده است. یک تقارن درس‌آموز هم دارد این انتخاب که بر کرانه محرم اتفاق افتاد. این برای ما که همه زندگی‌مان را با امام حسین، علیه‌السلام، معنا می‌کنیم، پیام‌های مختلفی دارد. پیام‌هایی که اگر دریابیم، “دُر” خواهیم یافت و به استغنایی خواهیم رسید که رزق سفره حضرت سیدالشهداست.

    رزقی که لقمه‌هایی از آن را آقای رییس‌جمهور در دوران دفاع مقدس، نوش جان و چراغ راه کرده است. راز سلامت و دل و دیده و دست‌پاک پزشکیان را هم باید در همان زیستِ بهشتی در کربلای جبهه دانست. می‌خواهیم که با همان طهارت نگاه هم خود قدم بردارد و هم همراهانی انتخاب کند، که در هندسه‌ای چنین برای مهندسی زندگی مردم، همت کنند. به‌ویژه در حوزه فرهنگ، بکوشند نسبت فرزند- پدری آحاد مردم نسبت به امامت احیا شود تا ما را هم از میراث سیدالشهدا بهره‌ای باشد.استاد صفائی حائری(ره) زیبا تبیین می‌کند این افراد را؛” وارثان حسین(ع)‏ در شعور و عاطفه‏ و در تصمیم‏ و عمل‏ متحول شده‌‏اند و به حسین پیوند خورده‌‏اند و از علم‏ و عشق‏ و عبودیت‏ و خلوص‏، نشان گرفته‌‏اند.درواقع، میراثى جز همین بصیرت و علم و عبودیتِ تقوا و عبودیتِ صلاح نیست. ” ما می‌خواهیم نگاه شما برای ساختن فردای ایران، از این آبشخور مطهر جان بگیرد. جهان را این‌گونه بهتر می‌شود ساخت. تقوای واقعی که باشد، تخصص را هم به همراه می‌آورد. همان‌که شما به آن در مناظرات به‌عنوان کلیدواژه اصلی تکیه داشتید. اگر می‌بینیم برخی‌ها به ادعای تقوا مصدر کاری خراب‌شده‌اند به این خاطر است که تقوا ندارند. واقعیت و حقیقت همان است که شهید چمران گفت: کسی که تخصص ندارد و کاری را می‌پذیرد بی‌تقواست. کار را به افراد باتقوایی بسپارید که از سفره حسین(ع) رزق و روزی می‌خورند. یا علی!

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *