×
×
جدیدترین‌‌ها

انتصاب در ستاد مردمی بصیرت

  • کد نوشته: 10176
  • خرداد 17, 1400
  • طی حکمی از سوی ستاد آیت الله رییسی حبیب الله صداقت به عنوان رییس ستاد مردمی بصیرت خراسان رضوی منصوب شد.
    انتصاب در ستاد مردمی بصیرت

    نخست نیوز– طی حکمی از سوی ستاد آیت الله رییسی حبیب الله صداقت به عنوان رییس ستاد مردمی بصیرت خراسان رضوی منصوب شد.

    بر اساس این گزارش دکتر حبیب الله صداقت که از سوی این ستاد ناظر و بازرس ستادهای مردمی آیت الله رییسی در منطقه شمال شرق کشور منصوب گردیده بود با حفظ سمت از سوی ستاد مرکزی بصیرت به عنوان رییس ستاد خراسان رضوی منصوب شد.

    صداقت در گفت و گو با اصحاب رسانه در باره اهداف همه ستادهای مردمی آیت الله رییسی گفت:اهداف همه ستادهای مردمی آیت الله رییسی یک هدف واحد است که مشارکت دادن مردم در یک انقلاب جدید که همانا حمایت از جمهوری اسلامی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

    وی هماهنگی ؛یک صدایی و هم نوایی  را از دیگر اهداف بلند مدت آیت الله رییسی در مقام ریاست جمهوری برشمردو بیان داشت:این اهداف  ریاست جمهوری آینده را به گوش تک تک آحاد مردم می رسانیم.

    وی با تاکید بر این که پیام آیت الله رییسی (تمام خانه های مردمی ستاد انتخاباتی من می باشد)برای ما به عنوان روسای ستاد استان فصل الخطاب است ؛اظهار داشت: وظیفه داریم برای تک تک آحاد مردم حکم مسوولیت ستادی صادر کنیم. (دقت در صدور احکام برای افراد خوشنام)

    صداقت در خاتمه اظهار داشت:از همه روسای ستادهای استان تقاضا دارم طی نشستی مشترک اختلافات سلیقه ای را کنار گذاشته و با هم هماهنگ باشند. وی خواستارشد که  تمامی افراد اهتمام خود را در ایجاد شور مشارکت در انتخابات 1400به کار گیرند . صداقت در پایان از همه خادمان ستادهای استان قدردانی نموده واز خداوند اجرو پاداش برایشان مسالت کرد.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *