×
×
جدیدترین‌‌ها

پزشکیان در جمع حامیان در تهران :
به پول و پست وابسته نیستم از حقوق مردم با قدرت دفاع می‌کنم

  • کد نوشته: 101691
  • تیر 14, 1403
  • نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به پول و پست و قدرت وابسته نیستم، تنها وابستگی من به مردم است.
    به پول و پست وابسته نیستم از حقوق مردم با قدرت دفاع می‌کنم

    به گزارش نخست نیوز، مسعود پزشکیان شامگاه چهارشنبه – ۱۳ تیر- در جمع مردم تهران در ورزشگاه شهید حیدرنیا اظهار داشت: از دروغ و نادیده گرفتن حق انسان‌ها در جامعه بیزارم، من ایرانی سربلند می‌خواهم؛ ایرانی که در آن همه آزادانه با خیال راحت آرزوهای خود را محقق کنند و افتخار کنند که ایرانی‌اند.

    فقط به مردم وابسته‌ام

    پزشکیان با بیان اینکه با یک گروه و دسته نمی‌توان مملکت را اداره کرد، افزود: از این که عده‌ای راحت به روی آدم نگاه می‌کنند و دروغ می‌گویند بیزارم، نباید در خیابان با باتوم از بازنشستگان و زنان استقبال شود. کسانی که به خیابان آمدند حق دارند، حاکمیت باید پاسخگو باشد و اجازه بدهد مردم حرف‌شان را بزنند.

    نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: من وابسته پول و پست و قدرت نیستم. فقط به شما مردم وابسته‌ام، این همه شوق و امید را خدایا نکند من به نا امیدی تبدیل کنم. قول می‌دهم تا زمانی که زنده‌ام از حقوق شما با قدرت دفاع کنم.

    شهید سلیمانی متعلق به یک جریان خاص نیست

    پزشکیان تاکید کرد: عده‌ای یاد گرفتند شهیدان و انقلاب را به نام خودشان مصادره کنند، در دوران انقلاب و دفاع مقدس همه مردم در صحنه بودند؛ من در یکی از مناظره‌ها حرفی درباره شهید سلیمانی گفتم، آنها زمین و زمان را به هم دوختند؛ شهید سلیمانی متعلق به یک گروه و جریان نیست. حق ندارند او را به نام خودشان مصادره کنند.

    نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شعار جبهه انقلاب یعنی این طرف ضدانقلاب است. در حالی که رفتار و زندگی ما برای انقلاب و خدمت به ایران بوده است.

    وی با بیان اینکه عزت جوانان ما باید حفظ شود، گفت: در خیابان جوانی آمد نزد من گریه‌ می‌کرد، زیرا زندگی‌اش نمی‌چرخد.

    پزشکیان بیان کرد: قول می‌دهم اختلافات داخلی را حل کنم؛ حرف‌های دروغ را پخش کردند، اینها با مسلمانی چه رابطه‌ای دارد. پول می دهند که بنویسند پسر من به اهل سنت توهین کرده است، شیطان بر دروغگو ها نازل می‌شود. کاری می‌کنم که کسی جرات نکند به این راحتی دروغ بگوید.

    منبع ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *