×
×
جدیدترین‌‌ها

میتینگ سیاسی با هدایت تیم فوتبال متفاوت است

  • کد نوشته: 101474
  • تیر 5, 1403
  • در یکی از میتینگ هایی که برای دکتر پزشکیان در تبریز برگزار شد رسول خطیبی  فوتبالیست  نامدار کشور در دهه های گذشته وسر مربی حال حاضرلیگ برتری ، پشت تریبون قرار گرفت و به حمایت از پزشکیان و خطاب به زاکانی گفت شما غ... می‌کنی شما عددی نیستی جمعیت را نگاه کن و... ».
    میتینگ سیاسی با هدایت تیم فوتبال متفاوت است

    به گزارش نخست نیوز، مهرشاد عنبری_یکی از معضلات اخیر ورزش کشور حضور سیاستمداران در جایگاه های مختلف ورزش است و سالهاست که قصد شکستن این تابو توسط ورزشی ها در حال بررسی و تحقیق است تا ارکان ورزش کشور صفر تا صد در محور مدیران ورزشی رقم بخورد .
    در سال ۱۳۸۴ به منظور شکستن تابوی حضور سیاسیون در ارکان ورزش برای  اولین بار مرحوم ناصر حجازی  جهت نام نویسی نهمین دوره کاندیداتوری ریاست جمهوری وارد  وزارت کشور شد و در آن زمان یکی از پر سرو صداتر ین خبرهای روز  همه رسانه های کشور گردید .
    ناصرخان رفته بود تا یک پیامی را به همه سیاسیونی که در ورزش هستند برساند. او همان زمان، وقتی از وزارت کشور بیرون آمد مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: برای این حاضر شدم که بگویم چرا سیاسیون در عرصه ورزش دخالت می کنند؟پس من هم آمده ام تا در سیاست دخالت کنم!

    رسول خان شما با پیشقدم شدن بعنوان خطیب و سمپات دکتر پزشکیان بهانه را برای ورود سیاستمداران در عرصه ورزش را بطور ناخودآگاه فراهم کردید. ضمن اینکه واژگان بکار گرفته شما از دائره فرهنگ و لغات  غنی فارسی  کاملا بدور بود و نشان دادید که از فقر واژگان برخوردارید، و از یک مربی تراز اول کشور که بازیکنان بزرگی را در معیت خود پرورش داده بعید بنظر می رسید که اینگونه سخن براند .
    اگر این اتفاق نامیمون توسط  یک چهره غیر ورزشی در تریبون‌ها با چنین ادبیات نامتعارف ، یک مربی یا ورزشکار را  مورد تفقد قرار می داد  به زعم  شما چه ارمغانی می‌توانست برای اصحاب ورزش به همراه داشته باشد .
    پشت تریبون و سخنرانی برای یک جماعت چند هزار نفری نیاز به تمرین و ممارست دارد و  شما در طی فعالیت تان فقط یک تیم فوتبال را در یک فضای بسته در چهارچوب مسایل فنی فوتبال رهنمود کردید و اندکی بی ترمز و نسنجیده وارد مهلکه سیاست شده اید که تبعات آن دامن بسیاری را خواهد گرفت .

    برچسب ها تیم فوتبال

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *