×
×
جدیدترین‌‌ها

علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد

  • کد نوشته: 101471
  • تیر 7, 1403
  • روابط عمومی باشگاه سایپا اعلام کرد اعضای هیات مدیره باشگاه  از میان گزینه های مختلف مربیان ، ابراهیم صادقی را بعلت وفادار بودن به سایپا بعنوان سرمربی برگزیدند .
    علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد

    به گزارش نخست نیوز، مهرشاد عنبری_صادقی بدلیل نتایج بسیار ضعیف در زمان مدیریت مهردادسراجی از عنوان سرمربیگری برکنار و فراز کمالوند و سپس اخباری جایگزین ایشان شد ند.
    فصل ۱۴۰۰ فعل و انفعالات زیادی  در کادر تیم باشگاه سایپا  رقم خورد که بر اثر سوء مدیریت و پارادوکس تفکرات فنی  به دلیل جابجایی های نسنجیده وبدون مطالعه ، این تیم به  لیگ یک سقوط کرد و بعد از دوسال بدلایل مختلف  نتوانسته به جایگاه اصلی لیگ برتر باز گردد .
    ابراهیم صادقی در طول دوسال اخیر بیکار نمانده و در کنار ربیعی در سایر تیمهای حاضر کشور (مس رفسنجان و ذوب آهن)  بعنوان دستیاراول فعالیت و تجربیات ارزنده ای بدست آورده و قطعا رویکرد دیگری از خود در لیگ جاری  نشان خواهد داد .
    اما صادقی از همه ما بهتر می داند شرایط بالا آوردن تیم  ابزارهای مختص بخود را می طلبد که بترتیب عبارتند از: بودجه لازم جهت جذب بازیکنان تاپ ، دستیاران کار آزموده ، تسلط به شرایط مستولی به حاشیه های فوتبال ایران که بخش عمده نتایج را در خود رقم می زند، و حاشیه امن که بتواند با آرامش بکار خود ادامه دهد .
    صادقی با حضور نزدیک به دو دهه بعنوان بازیکن و کمک مربی و سرمربی نشان داده از شخصیت منحصر به فردی بر خوردار است که مورد قبول جامعه فوتبال کشور است .اما در ادامه فعالیت خیلی از رفتارهای افراد گذشته که در *قالب پیشکسوت* در باشگاه فعالیت می کنند  بر نخواهد تابید و در کنار هم قرار گرفتن  به مرور زمان  تبدیل به دمل چرکین خواهد شد که تبعات خود را بهمراه خواهد داشت  .
    این داستان اگر چه در ظاهر از سوی صادقی مهم بنظر نرسد ، اما واقعیت امر بگونه ای دیگر رقم خواهد خورد و پیش بینی این تضاد دور از ذهن نبوده و نیست که تاثیر بسزایی در روند کارصادقی بر جا خواهد گذاشت .
    دانستن ومسئولیت این امر مهم  برعهده مدیریت حاضرباشگاه سایپا خواهد بود که چگونه این مهم را قبل از وقوع علاج نماید   .
    برای حضور در رقابتهای لیگ سال جاری و صعود به لیگ برتر باید همه بسترهای لازم برای صعود تیم فراهم شود تا این مربی وفادار به رنگ نارنجی بتواند با کمال آرامش و بدون دغدغه سال ۱۴۰۰ به وظایف خود در موقعیت های مختلف پرداخته همچنین  شاهد حضور با صلابت  در لیگ یک و صعود تیم به لیگ برتر کشور باشیم  .

    برچسب ها باشگاه سایپا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *