×
×
جدیدترین‌‌ها

تجلیل از دختران ملی‌پوش طناب زنی خراسان رضوی

  • کد نوشته: 100862
  • خرداد 31, 1403
  •  دختران تیم طناب زنی هیات همگانی خراسان رضوی که موفق شدند در مسابقات انتخابی تیم ملی به مقام قهرمانی کشور دست یابند توسط رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.
    تجلیل از دختران ملی‌پوش طناب زنی خراسان رضوی

    نخست نیوز، مجید خروشی_رضا آذریان ضمن تبریک به این قهرمانان و اهدای هدایایی به‌رسم یادبود گفت: قهرمانی نوجوانان افتخار بزرگی برای ورزش استان است. دختران قهرمان طناب زنی خراسان رضوی با حمایت مالی علیرضا تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ،فدراسیون، شهرداری مشهد و هیات همگانی خراسان رضوی به همراه تیم طناب زنی آقایان که در مسابقات کشوری رتبه نخست را کسب کردند به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ که به میزبانی ژاپن مردادماه سال جاری برگزار می‌شود. در حاشیه این مراسم با دو نفر از بازیکنان ملی‌پوش تیم طناب زنی که عضو تیم ستاره هشتم در برنامه عصر جدید نیز می‌باشند گفتگویی انجام دادیم. سارا عرب صاحبی هستم ۸ ساله در رشته طناب زنی فعالیت می‌کنم عضو تیم ملی طناب زنی هستم و مدال‌های استانی و کشوری دارم.

    در مسابقه کشوری (انتخابی تیم ملی) که به‌صورت آنلاین برگزار شد موفق به کسب مقام سوم‌ کشور شدم و کسب سهمیه برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ژاپن را به دست آوردم. عضو تیم ستاره هشتم که فینالیست فصل دوم عصر جدید شد ادامه داد:به‌تازگی دیپلم را گرفتم و هدفم این است که در مقاطع بالی دانشگاهی ادامه تحصیل دهم و به‌صورت تیوری و تجربی کسب علم کنم وی درباره آغاز دوران ورزشی خود افزود: من از کلاس چهارم توی مدرسه طناب زنی رو شروع کردم. وی در خصوص افرادی که در این مسیر به وی کمک کردند تصریح کرد: یکی از کسایی که توی این راه خیلی به هم کمک کرد و این راه را به من نشون داد آقای رضا رودهی  که خیلی ازشون ممنونم که به هم امید داشتن و مسیر آینده رو برایم روشن کردند امیدوارم نتایج تمام زحماتشون رو روی سکوهای جهانی جبران کنم و اولین مدال جهانی‌ای که کسب کنم رو به ایشون تقدیم می‌کنم. در ادامه این گفت‌وگو دیگر عضو تیم ملی طناب زنی هیات همگانی خراسان رضوی که موفق به کسب مقام قهرمانی کشور شد گفت:مشکات شرقی ثانی ۱۸ ساله و ۸ ساله در رشته طناب زنی فعالیت می‌کنم، عضو تیم ملی طناب زنی هستم و مدال‌های استانی و کشوری دارم. اخیرا هم مسابقه کشوری (انتخابی تیم ملی) به‌صورت آنلاین برگزار شد مقام قهرمانی رو به دست آوردم و سهمیه برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ژاپن را به دست آوردم. همین‌طور عضو تیم ستاره هشتم هستم که فینالیست فصل دوم عصر جدید شد از کلاس چهارم توی مدرسه طناب زنی را شروع کردم و با توجه به علاقه‌ای که داشتم ادامه دادم. ما الان روی سکو پرتاب هستیم و تازه شروع کارمون هست و دلم می خواد مسابقات آسیایی، جهانی و حتی المپیک رو تجربه کنم و مقام آور باشم. و قطعا اگر زحمات آقای رضا رودهی مربی بسیار بااخلاق و کاردان نبود و ایشون کمکم نمیکردن من الان اینجا نبودم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *