فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش اقدامات اخیر ارتش آمریکا خطاب به آنها تاکید کرد: تنگه مقدس هرمز را ناامن میکنید؟! از سراسر ایران منطقه را برایتان جهنم میکنیم.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیهای هشدار داد: هیچ شناوری از لنگرگاه خود در خلیج فارس و دریای عمان حرکت نداشته باشد. نزدیک شدن به تنگه هرمز بهمنزله همکاری با دشمن تلقی می شود.
۱۲ فروند موشک بالستیک محل استقرار جنگنده های F35، F15، F16 آمریکایی و همچنین تاسیسات مهم ارتش تروریستی آمریکا واقع در پایگاه هوایی و مرکز کنترل الازرق را هدف قرار داده و آن تاسیسات و مقدار زیادی از جنگندهها را منهدم کردند.
نیروهای تروریستی سنتکام حوالی ساعت ۱ بامداد پنجشنبه از آغاز شب دوم تجاوز به نقاطی از کشورمان خبر دادند؛ هرچند که این درگیری کمتر از دو ساعت بعد یعنی پیش از ساعت ۳ بامداد به پایان رسید.
قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص) اعلام کرد: از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام میگردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیهای اعلام کرد: با موجی از حملات پهپادی، پایگاههای آمریکایی و سامانههای راداری ناوگان پنجم ایالات متحده را هدف قرار داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: با توجه به تداوم شرارتهای دشمن در تکمیل عملیات مقابله به مثل، رزمندگان هوافضای سپاه توسط موشکهای سوخت جامد دوربرد خود چهار هدف مهم از جمله آشیانههای جنگندههای F35 در پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش کودککش آمریکا در الازرق اردن را مورد هدف قرار داده و منهدم کردند.