×
×
جدیدترین‌‌ها

برگی سکاندار هیات انجمن های رزمی خراسان رضوی

  • کد نوشته: 9106
  • خرداد 6, 1400
  • مجمع انتخاب رییس هیات انجمن های رزمی استان برگزار و در پایان رحیم برگی با کسب  15رای از  17 رای اعضای مجمع به مدت 4سال سکاندار هیات شد.
    برگی  سکاندار  هیات انجمن های رزمی خراسان رضوی

    نخست نیوز – مجید خروشی- مجمع انتخاب رییس هیات انجمن های رزمی استان برگزار و در پایان رحیم برگی با کسب  15رای از  17 رای اعضای مجمع به مدت 4سال سکاندار هیات شد.

    بر اساس این گزارش مجمع انتخاب رییس هیات انجمن های رزمی استان با حضور یوسف بهتری رییس فدراسیون،فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان ،قوچان نژاد معاون اداره کل،7نفرنامزدهای هیات و همچنین 17 نفر ازنمایندگان،مربیان،داوران،ورزشکاران،نماینده آموزش و پرورش و شهرستان ها در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و در پایان رحیم برگی با کسب 15 رای ریاست هیات انجمن های رزمی استان را کسب کرد.

    در مجمع انتخاب رییس هیات انجمن های رزمی رضا امیری،رحیم برگی،حسین حسامی،سید محمد شوقی،سید عماد محمد زاده،امیر مدیر خراسانی و محمد وظیفه مند رود پشتی 7نامزد هیات بودند که در ابتدا ی برگزاری مجمع وظیفه مند و سید محمد شوقی به نفع برگی و همچنین مدیر خراسانی به نفع محمد زاده انصراف دادندو حسامی نیز درمجمع حضور پیدا نکرد.. در ادامه رقابت بین  3 نفر رحیم برگی، محمد زاده و رضا امیری ادامه و در پایان رحیم برگی با کسب 15 رای اعضای مجمع  در برابر 2رای محمد زاده و کسب هیچ رای برای رضا امیری  به مدت 4 سال به ریاست هیات دست یافت.

    در این مراسم یوسف بهتری رییس فدراسیون گفت: انجمن هیات انجمن رزمی خراسان رضوی با تلاش و زحمات وحید اسحاقی رییس اسبق هیات حرکت های رو به جلو و خوبی را پشت سرگذاشته و امیدوارم این روند همچنان تداوم داشته باشد

    وی اضافه کرد: اگر چه بر حسب آمارها هیات تهران به عنوان هیات برگزیده کشور معرفی شد اما معتقدم هیات خراسان رضوی لیاقت و شایسته کسب این عنوان بود

    وی خاطر نشان کرد:بیش از ۵۰ دوره فنی و مربیگری به صورت آنلاین در فدراسیون و در زمان کرونا برگزار شدند که در مجموع بیش از شش هزار گواهینامه و حکم صادر شد.

    وی تصریح کرد: رییس هیات خراسان رضوی در طول 4سال فراز و نشیبی زیادی را تجربه خواهد کرد بنابر این امیدوارم با تعامل و همفکری با اداره کل،فدراسیون و پیشکسوتان و سایر اعضای هیات در راستای توسعه یافتگی گام بردارد و با  توجه به این که اقدامات خوبی در کارنامه گذشته هیات ثبت شده است رییس هیات جدید با مشکلاتی روبرو خواهد شد که امیدواریم با سعه صدر و مدیرت خوب از کنار این حاشیه ها و مشکلات به سلامت عبور کند.

    وی در ادامه تاکید کرد: در گذشته ما شاهد تخلفاتی از جمله صدور احکام جعلی و آمارهای نادرست بودیم که امیدواریم با راه اندازی سایت جامع در فدارسیون که مربیان،ورزکاران،داوران و سایر اعضا دارای کارات شناسایی و کد اختصاصی با اطلاعات جامع و کامل  شامل: مدرک تحصیلی،جنسیت،سن ،فعالیت ها ،مقام ها و عناوین قهرمانی خواهند شد این موضوع سبب شود که  تخلفات در فدراسیون به صفر برسد .

    وی با اشاره به این که  فدراسیون انجمن های رزمی دارای  ۲۰ رشته اصلی، ۸۳ رشته زیر مجموعه و تنوع رشته ها، دارای مخاطبان و ورزشکاران بسیار زیادی در کشور است. از گرفتن ردیف بودجه جداگانه برای فدراسیون با همکاری مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: با کسب این امتیاز بودجه هیات 2و نیم برابر خواهد شد که حمایت مالی خوبی را پیش بینی می کنم..

    فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان در مجمع انتخاب رییس هیات انجمن های رزمی استان از تلاش ها و زحمات وحید اسحاقی که هم اکنون در فدراسیون صاحب عنوان است تشکر و قدر دانی کرد و گفت: هیات روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و به درستی می توان گفت: یکی از هیات های ساعی و پرتلاش ما در استان بود که امیدواریم این زحمات و تلاش ها در ریاست برگی عملیاتی تر و شکوفاتر شود.

    برگی رییس هیات در حاشیه این مراسم به اجرای برنامه های آموزشی و علمی برای ارتقای سطح علمی مربیان،داوران در بخش بانوان و آقثایان تاکید کرد و گفت: استعداد یابی وشناسایی نخبه گان جوان در پست های مدیریتی هیات و داوری ،مربی گری در اولویت برنامه های هیات است و همچنین استعداد یابی و شناسایی ورزشکاران جوان با تفاهم آموزش و پرورش و مراکز علمی برگزاری رقابت های استانی و معرفی نفرات برتر به مسابقات کشوری و جذب حامیان مالی از دیگر برنامه های اولویت دار در هیات می باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *