×
×
جدیدترین‌‌ها

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران تشریح کرد؛
روند واکسیناسیون در جنوب تهران/۱۰۳ هزار نفر واکسینه شدند

  • کد نوشته: 8785
  • خرداد 3, 1400
  • معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، به ارائه گزارشی از وضعیت واکسیناسیون پرداخت.
    روند واکسیناسیون در جنوب تهران/۱۰۳ هزار نفر واکسینه شدند

    به گزارش خبرگزاری نخست نیوز، علیرضا دلاوری، در نشست هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: پیش از هر چیز از زحمات رؤسای بیمارستان‌ها و معاونین قدردانی می‌کنم. همگی همت کردند تا دانشگاه بتواند، حجم بالایی از واکسیناسیون را بدون حاشیه خاصی به انجام برساند.

    وی از پذیرش واکسیناسیون بیش از حد تعیین شده خبر داد و افزود: حتی در برخی مناطق که دانشگاه‌های دیگر می‌توانستند مداخله انجام دهند، به منظور تسریع در این امر و بالا رفتن آمارها، توانستیم واکسیناسیون انجام دهیم.

    معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن قدردانی از رؤسای بیمارستان‌ها برای کمک به واکسیناسیون، گفت: در مجموع ۲۷ هزار و ۹۰۰ دوز واکسن در بیمارستان‌های دولتی تزریق شده و دانشگاه علوم پزشکی تهران فاز یک واکسیناسیون (تزریق به کادر درمان و گروه‌های پرخطر) را مدت‌ها است که به اتمام رسانده است.

    دلاوری، از آغاز واکسیناسیون در دانشکده‌ها خبر داد و تصریح کرد: تا روز گذشته به طور کلی ۲۲۴ هزار دوز واکسن تحویل دانشگاه شده بود. میزان توزیع واکسن در حدود ۲۰۵ هزار و تزریق ۱۷۰ هزار دوز است که روز به روز این عدد افزایش پیدا می‌کند.

    وی در ادامه به واگذاری واکسیناسیون پرسنل بهشت زهرا، پاکبانان، سالمندان، بیماران خاص، اورژانس و…، به دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد و گفت: همچنین دانشگاه علوم پزشکی تهران با پوشش ۹۹.۴ درصدی اماکن اعلام شده از سوی بهزیستی، توانست دانشگاهی برتر در این زمینه باشد.

    دلاوری با اشاره به روند واکسیناسیون در مناطق حومه و جنوب شهر تهران، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران، در سطح اسلامشهر، شهر ری و جنوب تهران، ۲۲ مرکز تجمیعی راه اندازی کرد که از این طریق مجموعاً در فاز ۲ در حدود ۱۰۳ هزار نفر واکسینه شدند. به عبارت دیگر تا کنون ۵.۲ درصد گروه هدف واکسن دریافت کردند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *