×
×
جدیدترین‌‌ها

استاندار خبرداد؛
۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به مناطق زلزله زده دنا تخصیص می‌ یابد

  • کد نوشته: 8339
  • اردیبهشت 30, 1400
  • یاسوج - استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پس از ارزیابی دقیق و برآورد خسارات، ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به مناطق زلزله زده دنا تخصیص می‌ یابد.
    ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به مناطق زلزله زده دنا تخصیص می‌ یابد

    به گزارش خبرگزاری نخست نیوز ، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با علی حیدر نوری رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

    کلانتری در خصوص این نشست، اظهار داشت: مقرر شد مبلغ هفت میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات فرودگاه‌های استان دریافت شود که قرار است تا دو روز آینده این اعتبار به استان ابلاغ شود.

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیگیری دریافت اعتبارات جهت بازسازی خسارت‌های ناشی از زلزله شهر سی سخت به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان، عنوان کرد: بعد از تهیه و ارسال گزارش میزان خسارت از استان به سازمان برنامه و بودجه کشور این اعتبار به استان ابلاغ خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه در مرحله اول مبلغ ۴۳۱ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات به زلزله سی سخت تخصیص یافت، افزود: از این مبلغ ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی سرمایه و مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی است که در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت که علاوه بر مبلغ فوق ۳۰۰ میلیارد اعتبار جهت کمک به تأسیسات خسارات ناشی از زلزله مانند: 《مدرسه سازی، تأسیسات زیربنایی و…》به استان اختصاص می‌یابد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *