×
×
جدیدترین‌‌ها

امیرآذریان:
مدیریت ورزشی پشت درهای بسته ممکن نیست

  • کد نوشته: 8301
  • اردیبهشت 30, 1400
  •  نخست نیوز – مجید خروشی-مجمع انتخاب رییس هیات ورزش همگانی خراسان رضوی با حضور ملایی رییس فدراسیون؛ رضا شجیع دبیر فدراسیون، فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان؛15 نفراز اعضای مجمع ، امیر آذریان نامزد هیات ،نمایندگان ورزشکاران؛مربیان و شهرستان ها در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. بر اساس این گزارش در […]

    مدیریت ورزشی پشت درهای بسته ممکن نیست

     نخست نیوزمجید خروشی-مجمع انتخاب رییس هیات ورزش همگانی خراسان رضوی با حضور ملایی رییس فدراسیون؛ رضا شجیع دبیر فدراسیون، فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان؛15 نفراز اعضای مجمع ، امیر آذریان نامزد هیات ،نمایندگان ورزشکاران؛مربیان و شهرستان ها در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

    بر اساس این گزارش در این جلسه که با غیبت 2عضو مجمع روبرو بود امیر آذریان  برای دومین بارتوانست با حداکثر آرا و کسب ۱۵ رای اعضای مجمع به مدت ۴سال کرسی هدایت هیات همگانی خراسان رضوی را کسب کند.

    رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این جلسه  گفت: مدیرت ورزش همگانی در خراسان رضوی کاملا موفق بوده و ورزش همگانی در این استان فعال و پویا است.

    افشین ملایی در مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی اظهار کرد: کم تحرکی امروز یکی از معضل‌های جامعه ما تهدید کننده سلامت شهروندان ما است، اگر امروز به این موضوع فکر نکنیم در آینده با مشکلات متنوعی رو به رو خواهیم شد.

    وی افزود: ترویج ورزش‌های همگانی باید به عنوان یک مسئولیت و ماموریت برای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف تعریف شده و رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما مسئول هستند تا در زمینه فرهنگ سازی و اگاه سازی جامعه فعالیت کنند.

    ملایی خاطرنشان کرد: نهادی مانند شهرداری نقش بسیاری در ورزش همگانی و توسعه آن دارد، در همین راستا فدراسیون ورزش‌های همگانی با اجرای طرح شهر فعال شهرداری‌های کشور را برای توسعه فعالیت ورزشی در هر شهر با خود همراه کرد و تا کنون ۳۰ شهر به این طرح پیوسته اند.

    رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ادامه داد: هیات‌های استانی به عنوان نمایندگان استانی ما به خوبی برای اجرای طرح‌ها فعال شده اند و ورزش همگانی به عنوان یک سازمان ملی آماده همکاری با تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها از جمله شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها، نیرو‌های مسلح و … می‌باشد.

    ملایی تاکید کرد: برای مجموعه هیات خراسان رضوی ارزوی موفقیت می‌کنم و به عنوان هیاتی که کمک حال فدراسیون پشتیبان ما است امیدوارم در ۴ سال آینده به دستاورد‌های مطلوبی دست پیدا کند.

     

    فتاحی:خراسان رضوی در ورزش همگانی پیشگام است

    در ابتدای این نشست مدیر کل ورزش جوانان از هیات همگانی استان به عنوان یکی از هیات های پیش رو در اجرای برنامه ها یاد کرد و گفت:بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از اماکن ورزشی یکی از هیات هایی که در راستای دانش افزایی و توسعه ورزش در میان خانواده ها از جمله برنامه ورزش در خانه نقش پررنگی داشت هیات همگانی بود .

    فرزاد فتاحی گفت: خراسان رضوی با برنامه ریزی و کار تیمی طی سالیان گذشته به رتبه خوبی در ورزش همگانی کشور رسیده و شرایط خوبی دارد.

    وی در مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی اظهار کرد: خراسان رضوی در ورزش همگانی طی سالیان گذشته اقدامات خوبی انجام داده تا شیوه مدیریت در این استان برای سایر نقاط کشور هم مورد نظر قرار بگیرد.

    وی افزود: ریاست هیات ورزش‌های‌همگانی خراسان رضوی که از مسئولین شایسته و مدبر استان است به واسطه تجاربی که در سطوح مختلف مدیریتی دارند شرایط خوبی را برای هماهنگی با ارگان‌ها و شهرستان‌ها ایجاد کردند.

    فتاحی خاطرنشان کرد: ورزش همگانی متعلق به همه مردم و جامعه است و برای این‌ حوزه تمام مسئولین و دستگاه‌ها  مسئول هستند.

    مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: ریاست‌های هیات‌های استان باید نگاهی استانی داشته باشند و ورزش همگانی هم برای توسه نیاز به نگاهی استانی و توجه به شهرستان‌ها دارد و در این زمینه آذریان به خوبی در طول مدیریت  4ساله گذشته نسبت به فعالسازی شهرستان‌ها اقدام کرده است.

    امیر آذریان دراین جلسه با اشاره به این که ورزش همگانی با مدیریت فدراسیون  و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت راهبردی و علمی در حال پیش روی است گفت:تربیت ۲۵هزار مربی؛۱۰۰مدرس و برگزاری ۳۶۷دوره آموزشی از مهمترین اقدامات مثبتی است که توانستیم طی ۴سال گذشته در هیات به سرانجام برسانیم و امیدواریم این روند توسعه یافتگی در راستای ارتقای سطح علمی ورزش همگانی در استان تداوم داشته باشد.

    وی آمادگی هیات را برای برگزاری دوره های آموزشی و همچنین ارتقا بخشی سطح علمی مربیان سراسر کشور اعلام و گفت: با توجه به همکاری مستمر با اساتید دانشگاهی و امضاء تفاهم نامه ها با مراکز علمی دانشگاهی معتقدم درراستای دانش آفزایی توانایی برگزاری دوره های آموزش آنلاین و مجازی رابرای تمامی استان های متقاضی دارا هستیبم

    رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی گفت: ورزش همگانی در مسیر درستی قرار گرفته و فدراسیون با تفکری انقلابی با تعامل با دستگاها به صورت راهبردی و علمی در حال پیشرفت است.

    رضا آذریان در مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی در اعلام برنامه‌های خود اظهار کرد: برخی از مدیران و مسئولین احساس می‌کنند باید در اتاق خود به رفع و گذران امور مجموعه خود بپردازند اما مدیر موفق اینگونه به نتیجه نمی‌رسد.

    وی افزود: برای توسعه ورزش همگانی نمی‌توانیم منتظر سایر دستگاه‌ها بمانیم ورزش همگانی با توجه به اهمیتی که برای جامعه دارد به تفکری انقلابی نیازمند است، روحیه‌ای پویا و با نشاط برای همراه کردن تمامی دستگاه‌ها و فعالیت در تمامی نقاط برخوردار و کن برخوردار مانند حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم، اگر به این شکل فعالیت کنیم قطعا به موفقیت در ورزش همگانی دست خواهیم یافت.

    آذریان خاطرنشان کرد: فدراسیون ورزش همگانی مسیر خوبی را آغاز کرده و توانسته هیات‌های استانی را هم به خوبی برای اجرای برنامه‌ها بسیج کند، مطمئن باشید با ادامه این مسیر بزودی اخبار خوبی را از ورزش همگانی خواهید شنید.

    رئیس هیات ورزش‌های هیات همگانی خراسان رضوی  با اشاره به این که جمعی از نخبه های ورزشی را در هیات کنار هم داریم ادامه داد: اگر موفقیت و دستاوردی در ورزش همگانی خراسان رضوی به دست آمده حاصل کار تیمی و استفاده از ظرفیت‌ها بوده است و برای ادامه این مسیر نیاز به افزایش همکاری و استفاده بیشتر از توان موجود در استان داریم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *