×
×
جدیدترین‌‌ها

تصادف آتشین ۳ خودرو، جان ۳ تن را گرفت

  • کد نوشته: 58112
  • بهمن 8, 1401
  • معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ سه تن درپی تصادف میان سه دستگاه خودرو در خراسان رضوی خبر داد.
    تصادف آتشین ۳ خودرو، جان ۳ تن را گرفت

    نخست نیوز : مرتضی مرادی‌پور ، درباره جزئیات این حادثه گفت:‌ در ساعت ۵:۴۰ صبح امروز خبری مبنی بر تصادف میان سه دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۴٠ محور بردسکن به بجستان، حدود پنج کیلومتر بعد از جعفرآباد به مرکز فوریت‌های امدادی جمعیت هلال احمر اعلام شد که در پی آن امدادگران از نزدیک‌ترین پایگاه‌های امدادونجات جاده‌ای به محل حادثه اعزام شدند.

    وی با اشاره به حضور امدادگران در محل حادثه گفت:‌ با حضور امدادگران در محل مشاهده شد که تصادف میان سه دستگاه خودروی سواری رخ داده و شدت آن به حدی بوده که موجب حریق یکی از آن‌ها شده است.

    معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مجموعا در این تصادف شش تن دچار حادثه شدند، گفت:‌ متاسفانه سه نفر جان خود را از دست دادند که عملیات رهاسازی آنان از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شد. همچنین سه نفر نیز دچار مصدومیت شدند که برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

    مرادی پور درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: امدادگران هلال احمر پس از انجام عملیات و ایمن‌سازی محل، به ماموریت خود خاتمه و محل را به عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل دادند. ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *