×
×
جدیدترین‌‌ها

آغاز پنجمین جشنواره غنچه های امید درمشهد

  • کد نوشته: 56383
  • دی 10, 1401
  • مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی ازآغاز پنجمین جشنواره غنچه های امید ویژه کودکان و نونهالان زیر ۷ سال در مهدکودک و پیش دبستانی ها و عموم کودکان در مشهد خبر داد و گفت باید به کودکان حاشیه شهر بیشتر اهمیت داد به گزارش نخست نیوز رویا حیدر زاده گفت: این جشنواره یک رویداد فرهنگی است که ایجاد تحرک و پویایی و شبکه ارتباطی قوی و سازنده بین مهدها و همچنین اهمیت به کودکان و نونهالان حاشیه شهر ، ارتقا و کمک به مهارت های مربیان و والدین از اهداف برنامه است.
    آغاز پنجمین جشنواره غنچه های امید درمشهد

    نخست نیوز : وی بخش کودک بخش مجازی ویژه مربیان ( خلاقیت مربیان )و کودکان ،بخش مادر وکودک ،بخش خانواده (پدرومادر) وقسمت های گروعی وفردی را از قالبهای این رویداد دانست و افزود: مناسبت‌های ملی( ایران ،دهه فجر )مناسبت های مذهبی (ائمه اطهار، انتظار، غدیرو…) سبک زندگی رضوی ،ایثار و شهادت، فرهنگ شهروندی از موضوعات جشنواره است.
    حیدرزاده اذعان داشت : با توجه به اینکه باید در جشنواره های فرهنگی و همچنین فعالیت های فرهنگی در استان بیشتر به موضوع کودک توجه نمود و در کشف استعداد های نونهالان مخصوصاً کودکان حاشیه شهر نیز از اهمیت بسزایی قائل شد.
    وی همچنین با بیان این که رکن اصلی برای کودکان در جامعه خانواده (پدر و مادر) هستند نیز اظهار کرد :بسیج جامعه زنان نگاه تربیت درستی به کودکان دارد تا با تلاش و حل مسائل پیش رو بتواند بهترین اتفاق های هنری و فرهنگی را در سطح استان داشته باشد و باعث تحرک و پویایی هرچه بیشتر مهدهای کودک با موضوعات مختلف شود.
    رویا حیدرزاده با اعلام اینکه مهلت شرکت و ثبت نام در این جشنواره تا ۲۰ دی ماه سال جاری است ادامه داد: بیش از هزار و مهد کودک در مشهد مشغول فعالیت هستند که این رقم روز به روز بالاتر می‌رود.
    دبیر این جشنواره نیز در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت : به دلیل شروع کرونا در سال گذشته وقفه ای در این رویداد داشتیم که از امسال با قدرت فراوان و با استقبال زیادی ادامه خواهیم داد .
    وجیهه رفائی همچنین تصریح کرد: عللقه مندان آثارخود رابه آدرس دبیرخانه @Ghnchehay_omid وباشماره ۰۹۱۵۰۶۴۷۶۸۲ مراجعه کنند وهمچنین اختتامیه این رویداد نیز در اسفند ماه مصادف با نیمه شعبان به همراه جوایزنقدی و لوح تقدیر و گواهینامه حضوربرگزار می شود.

    خبرنگار:سیده بهجت موسوی مقدم

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *