×
×
جدیدترین‌‌ها

فیروزی پوربادی:
باید هرگونه تبادل در هرسطحی با هندوستان و پاکستان متوقف شود

  • کد نوشته: 5503
  • اردیبهشت 7, 1400
  • به گزارش نخست نیوز، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا بهبود شرایط کرونایی در هندوستان و پاکستان لازم است که هرگونه تبادل در هر سطح و در هر بخشی با این دو کشور متوقف شود. رحمت الله فیروزی پوربادی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود ویروس […]

    باید هرگونه تبادل در هرسطحی با هندوستان و پاکستان متوقف شود

    به گزارش نخست نیوز، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا بهبود شرایط کرونایی در هندوستان و پاکستان لازم است که هرگونه تبادل در هر سطح و در هر بخشی با این دو کشور متوقف شود.

    رحمت الله فیروزی پوربادی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود ویروس کرونای جهش یافته هندی به کشور بیان کرد: با توجه به نوع جهش خطرناک کرونا در هند لازم است که دولت تدابیر لازم برای جلوگیری از هرگونه تبادل در هر سطح و در هر بخشی را با هندوستان و پاکستان در اولویت قرار داده و با جدیت آن را دنبال کند.

    وی در ادامه اظهار کرد: بسیار ضروری است که مرزهای هوایی، زمینی و دریایی با هند و پاکستان از هر فرودگاهی تا بهبود شرایط بسته شود. اکنون دولت پروازها به هند و پاکستان را ممنوع اعلام کرده و باید با متخلفان برخورد شود و باید اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع این ویروس در کشور با جدیت دنبال شود.

    نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر بحث قرنطینه و انجام تست برای مسافران ایرانی که در این چند روز از این کشورها باز می گردند باید با جدیت دنبال شود. مبادی ورودی و مرزهای کشور باید رصد شده و اقدامات پیشگیرانه باید با جدیت اجرایی شود.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *