×
×
جدیدترین‌‌ها

قدردانی سفارت هند از ظریف

  • کد نوشته: 5436
  • اردیبهشت 6, 1400
  • سفارت هند در ایران در پیامی از اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر ابراز همدردی و همبستگی با دولت و ملت هند در پی شدت گرفتن ابتلا به بیماری همه‌گیری کرونا در این کشور قدردانی کرد.

    قدردانی سفارت هند از ظریف

    به گزارش نخست نیوز، سفارت هند در ایران در پیامی از اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر ابراز همدردی و همبستگی با دولت و ملت هند در پی شدت گرفتن ابتلا به بیماری همه‌گیری کرونا در این کشور قدردانی کرد.

     سفارت هند در ایران در پاسخ به پیام توییتری محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در پی شدت گرفتن شیوع بیماری همه گیر کرونا کرونا در این کشور، هم بستگی ایران را با دولت و ملت آن اعلام کرده بود، نوشت: جناب ظریف از اظهارات پر مهر و ابراز هم بستگی‌تان در موقعیت بحرانی ما و یاد کردن ما در دعاهایتان متشکریم. ما با تلاش‌های جمعی بر این بیماری همه گیر جهانی غلبه خواهیم کرد.
    پیام سفارت هند در پی این مطرح می شود که ظریف پیش از این در صفحه توییترش نوشته بود: در حالی که هند درگیر بدترین صحنه‌های همه‌گیری فاجعه‌باری است که به درد مشترک بشری بدل شده است، ایران همبستگی خود را با این کشور ابراز می‌کند. به خانواده‌های داغدیده تسلیت می‌گوییم و برای بهبودی سریع تمام مبتلایان دعا می‌کنیم. پایان بخشیدن به این تراژدی جهانی مستلزم همکاری جهانی است.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *