×
×
جدیدترین‌‌ها

نیروی انتظامی در برقراری امنیت و رشداقتصادی کشور اثرگذار هستند

  • کد نوشته: 50641
  • مهر 17, 1401
  • رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت‌های همه جانبه بین تشیع و اهل سنت است.
    نیروی انتظامی در برقراری امنیت و رشداقتصادی کشور اثرگذار هستند

    به گزارش نخست نیوز ، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت رسول اکرم (ص) گفت: این روز را به تمام برادران دینی در سراسر جهان تبریک و تهنیت می‌گویم.

    رئیس مجلس همچنین ضمن گرامیداشت آغاز هفته وحدت بیان کرد: این هفته را به برادران اهل سنت تبریک و تهنیت می‌گویم. هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت‌های همه جانبه بین تشیع و اهل سنت با هم در همه عرصه‌های خدمت به ایران عزیز و انقلاب اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در حوادث داخلی است، هر کجا که نیاز به حضور و جانفشانی تقدیم شهید بوده، اهل سنت و تشیع توانسته اند هر روز ایران را قوی‌تر کنند.

    رمز پیروزی کشور وحدت و یکپارچگی همه فرق مختلف در ایران است

    رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه رمز پیروزی ما وحدت و یکپارچگی همه فرق مختلف در ایران است، گفت: آنهایی که به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هر دو، دو لبه یک قیچی هستند که به گونه ای عمل می کنند که مسلمانان را به جان هم بیندازند و در حقیقت آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می ریزند و آنها دشمنان قسم خورده ما هستند، لذا امروز وحدت مسلمین از آموزش های اصیل و آموزه های اساسی قرآن کریم است.

    قالیباف تاکید کرد: ما در سایه نبی مکرم اسلام (ص) و قرآن از همه دشمنان دین خدا و رسول خدا چه از کفار، مشرکین و منافقین برائت می جوییم. شرط انکارناپذیر به جا آوردن دستورات الهی ما این است که از اینها برائت بجوییم.

    مجموعه فرماندهی کل انتظامی در تمام شرایط کشور و در همه شئونات زندگی مردم اثرگذار هستند

    وی در ادامه با تبریک هفته فرماندهی کل نیروی انتظامی به تمامی خدمتگزاران آن اظهار کرد: انصافا مجموعه فرماندهی کل انتظامی در تمام شرایط کشور اعم از برقراری امنیت، رشد و توسعه اقتصادی کشور و در رسیدگی به امورات جاری کشور در همه شئونات زندگی مردم اثرگذار هستند.

    قالیباف همچنین به روح پرفتوح شهدای فرماندهی کل انتظامی درود فرستاد و گفت: برای همه نیروهایی که در اقصی نقاط کشور و در کوه های سر به فلک کشیده شمال غرب تا دریای نیلگون خلیج فارس خدمت می کنند آرزوی موفقیت داریم.

    عشایر در حوزه تولید ملی و اقتصاد مقاومتی نقش جدی دارند

    رئیس مجلس شورای اسلامی روز ملی عشایر را نیز تبریک و تهنیت گفت و بیان کرد: عشایر در دوران دفاع مقدس درخشیدند و شهدای بزرگی را در دفاع مقدس برای امنیت کشور دادند. طبق گفته امام خمینی عشایر ذخایر انقلاب هستند و امروز این عشایر در حوزه تولید ملی و اقتصاد مقاومتی هم نقش جدی دارند و مجاهدین این عرصه هستند که این روز را به عشایر سراسر کشور تبریک می گویم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *