×
×
جدیدترین‌‌ها

همگان به عظمت و اقتدار ایران اسلامی اذعان دارند

  • کد نوشته: 49488
  • مهر 4, 1401
  • فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به چنان جایگاهی رسیده که همگان به عظمت و اقتدار آن اذعان دارند، گفت: دفاع مقدس با حماسه عاشورا پیوند عمیقی دارد و به همین جهت هفته دفاع‌مقدس یادآور حماسه‌آفرینی و رشادت‌های بهترین فرزندان این مرز و بوم است.
    همگان به عظمت و اقتدار ایران اسلامی اذعان دارند

    به گزارش  نخست نیوز ، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان‌های ویژه فراجا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل (ره) و همچنین آرزوی صحت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” اظهار داشت: تبریک می‌گوییم به دلیران ایران اسلامی که پس از 8 سال دفاع جانانه رزمندگان، نه تنها دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشورمان را اشغال کند بلکه در اوج درماندگی و عجز شکست را پذیرفت.

    وی ادامه داد: بحمدالله امروز جمهوری اسلامی به چنان جایگاهی رسیده که همگان به عظمت و اقتدار ایران اسلامی اذعان دارند.

    فرمانده یگان های ویژه فراجا بیان کرد: دفاع مقدس با حماسه عاشورا پیوند عمیقی دارد و به همین جهت هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی و رشادت های بهترین فرزندان این مرز و بوم است.

    سردار کرمی یادآور شد: امروز دشمنان درصدد هستند تا از طریق اختلاف‌افکنی میان مردم و نیروهای مسلح، باورهای انقلابی مردم را تغییر دهند که ان‌شاءالله بار دیگر توطئه شوم آنان را خنثی خواهیم کرد.

    بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن تقدیر از تمام خدمتگزاران به مردم در همایش عظیم اربعین حسینی (ع)، خاطرنشان کرد: سفیران شهدا در یگان های ویژه همیشه ثابت کرده اند که در همه عرصه ها در کنار مردم و از مردم هستند و برای امنیت و آرامش هموطنان آماده جانفشانی هستند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *