×
×
جدیدترین‌‌ها

برای نخستبن بار :
ساخت اپلیکیشن مسابقات کتابخوانی

  • کد نوشته: 48914
  • شهریور 27, 1401
  • مدیر مؤسسه فرهنگی شهید روحی از ساخت اپلیکیشن مسابقات کتابخوانی توسط این مرکز خبرداد.
    ساخت اپلیکیشن مسابقات کتابخوانی

    به گزارش خبرنگار نخست نیوز: محمد حسین زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بازدید از کانون و مؤسسه فرهنگی شهید روحی ضمن تقدیر و تشکر از برنامه ها و فعالیتهای این کانون در ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه گفت :
    ‏ ‏ضروری است از فضای مجازی برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین عموم مردم استفاده شود.

    ‏ محمد حسین زاده ابراز امیدواری کرد واذعان داشت: بسیار خرسندیم که موسسه فرهنگی شهید روحی نسبت به ساخت اپلیکیشن مسابقات کتابخوانی اقدام کرده است وباید این سلسله اقدامات فرهنگی به جذب مخاطب بیشتر در مسابقات و فعالیتهای کتابخوانی و نشر فرهنگ مطالعه بیانجامد .

    در ادامه این بازدید روحی گل ختمی مدیر موسسه شهید روحی به بیان ویژگی های این مرکز پرداخت و افزود : کانون شهید روحی از سال 1380 در محله شهید مطهری تاسیس و از سال 1386 در حوزه تخصصی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت داشته است.

    وی ادامه داد: برگزاری بیش از 100 مسابقه بزرگ کتابخوانی در سطوح ملی و استانی و شهری با مشارکت دستگاههای فرهنگی و هنری یکی از افتخارات این موسسه می باشد .

    روحی بیان کرد : ایجاد ایستگاه های مطالعه در درمانگاهها و مطب پزشکان ، راه اندازی اولین کتابخانه سیار در استان ، برگزاری دوره های آموزش کتابداری برای کتابداران کتابخانه های روستاهای استان ، راه اندازی سامانه مجازی مسابقه کتابخوانی از سال 1392 از دیگر فعالیتهای برجسته کانون شهید روحی است .

    او تاکید کرد : این کانون در سال های متوالی موفق به احراز رتبه برتر در جشنواره تشکل های سازمان ملی جوانان و جشنواره اتفاق استانداری و جشنواره تشکل های وزارت ورزش و جوانان و جشنواره ملی آسمانی های ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و جشنواره مروجان کتابخوانی برگزیده و در سال 1401 جزو 100 تشکل برتر مهرواره هوای نو شایسته تقدیر شناخته شده است .

    روحی در پایان ادامه داد: طرح های جدید چهره به چهره وآسب های کتابخوانی از جمله فعالیتهای در دست اقدام این کانون است که با هماهنگی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حال برگزاری می باشد .

    خبرنگار :سیده بهجت موسوی مقدم

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *