×
×
جدیدترین‌‌ها

دفتر ریاست جمهوری اوکراین: پوتین به نشست گروه ۲۰ برود زلنسکی هم می‌رود

  • کد نوشته: 46695
  • مرداد 19, 1401
  • مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین اظهار کرد، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین ممکن است در صورت حضور ولادیمیر پوتین، همتای روسش در نشست گروه ۲۰ در اندونزی، در این نشست شرکت کند.
    دفتر ریاست جمهوری اوکراین: پوتین به نشست گروه ۲۰ برود زلنسکی هم می‌رود

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از خبرگزاری تاس، اجلاس سران گروه ۲۰ قرار است در روزهای ۱۵ و ۱۶ نوامبر (۲۴ و ۲۵ آبان ۱۴۰۱) در جزیره بالی اندونزی به صورت حضوری برگزار شود.

    میخائیل پودولیاک، مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین در مصاحبه با بخش اوکراینی بی‌بی‌سی گفت: رئیس‌جمهور اوکراین معتقد است که (برای شرکت در این نشست) باید در خاک اوکراین باشد و امروز امکانات اینترنتی اجازه فعالیت مؤثر در هر نشستی را می‌دهند. اما اگر او (ولادیمیر پوتین) به صورت حضوری در این اجلاس شرکت کند، ما مطمئنا باید به ضرورت حضورمان در آنجا فکر کنیم.

    وی تاکید کرد، حضور رهبر روسیه در هر رویدادی “به طور غیرمستقیم به معنای این است که سازمان دهندگان اجلاس به موضع روسیه در مورد اوکراین مشروعیت می‌بخشند.”

    اجلاس سران گروه ۲۰ قرار است در جزیره بالی اندونزی به صورت رو در رو برگزار شود. دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه پیشتر گفته بود که هنوز تصمیمی در مورد نحوه شرکت پوتین در نشست گروه ۲۰ در اندونزی به صورت حضوری یا غیر حضوری گرفته نشده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *