×
×
جدیدترین‌‌ها

برنامه‌های بزرگداشت شهدای هفتم تیر در حرم مطهر رضوی

  • کد نوشته: 44558
  • تیر 7, 1401
  • مراسم بزرگداشت ‌شهدای هفتم تیر همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
    برنامه‌های بزرگداشت شهدای هفتم تیر در حرم مطهر رضوی

    به گزارش نخست نیوز ، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مراسم شهدای هفتم تیر با سخنرانی دادستان کل کشور عصر سه‌شنبه هفته جاری در حرم مطهر رضوی برپا خواهد شد.

    حجت الاسلام سید محمد سلطانی در تشریح برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در همین راستا همایشی نیز با عنوان “دیالمه نیاز امروز” در صبح روز سه‌شنبه هفتم تیرماه در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار می شود.

    وی ادامه داد: برگزاری سه‌ وبینار بصیرتی با حضور کارشناسان در هفته‌ حقوق‌ بشرآمریکایی برای بصیرت‌افزایی امامان جماعات، منقوش نمودن برخی پیاده‌روهای ورودی نمازگزاران به مساجد با پرچم آمریکا و اسرائیل، برگزاری دعای توسل در مساجد و اماکن مذهبی به نام شهدای فاجعه هفتم تیر و ایراد سخنرانی در گرامیداشت یاد و نام و تجلیل از شهدای هفتم‌تیر و تنویر افکار عمومی، شکرگزاری به درگاه خداوند به مناسبت سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری در سال ۶۰ از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

    رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال ‌شهرداری مشهد علاوه بر اکران شهری، نسبت به اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، سرود و سخنرانی در ۳۰ نقطه شهر مشهد و میادین شهید صیاد شیرازی و شهید سلیمانی و برگزاری نمایشگاه در عرصه میدان شهدا با همکاری بنیاد هابیلیان اقدام می‌کند.

    وی ادامه داد: تولید برنامه‌های محتوایی و برگزاری میزگرد با دعوت از کارشناسان برای بصیرت‌افزایی اقشار جامعه در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از دیگر برنامه‌ها در این زمینه است.

    حجت الاسلام سلطانی افزود: همچنین در این هفته عطرافشانی مزار شهدای هفتم تیر مدفون در رواق نجمه خاتون حرم مطهر رضوی، جلسات پرسمان‌ و مسابقات فرهنگی، محافل قرآن، اعزام راویان انقلاب جهت سخنرانی در مساجد نیز انجام خواهد شد.

    ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *