×
×
جدیدترین‌‌ها

درود بر مسوولان!!

  • کد نوشته: 4444
  • فروردین 28, 1400
  • این روزها باید برای بسیاری از مسولان فقط درود فرستاد. برای وزیر صمت، وزیر جهاد کشاورزی، برای ستاد تنظیم بازار، برای اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، برای خرده فروشان و حتی دلالان و البته جدیدا برای قرارگاه ساماندهی مرغ که جهت حل کمبود مرغ به سرعت به سراغ راحت‌ترین و ساده‌ترین راه رفتند. بله، آخرین تصمیم […]

    درود بر مسوولان!!

    این روزها باید برای بسیاری از مسولان فقط درود فرستاد. برای وزیر صمت، وزیر جهاد کشاورزی، برای ستاد تنظیم بازار، برای اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، برای خرده فروشان و حتی دلالان و البته جدیدا برای قرارگاه ساماندهی مرغ که جهت حل کمبود مرغ به سرعت به سراغ راحت‌ترین و ساده‌ترین راه رفتند.

    بله، آخرین تصمیم برای رفع کمبود مرغ، گران کردن این کالای پروتئینی بود که نتیجه هم داد.این روزها به وفور و در فروشگاه‌های زیادی در حال توزیع است و به ظاهر همه نگرانی‌ها و دغدغه‌ها پایان یافته است.

    درود بر همه مسوولان و مدیران ذی‌ربط که هیچ وقت دنبال کار کارشناسی، مطالعات، تحقیق و ایجاد زیر ساخت‌های لازم نیستند و هر مشکلی را با گران کردن مرتفع می‌کنند.

    انصافا مردم برای این دست مسولان درود می‌فرستند و برای رفع کمبود قند و شکر و روغن تنظیم بازار درخواست می‌کنند که چنین تصمیمی را در این کالاها هم بکار گیرند.

    به هر حال گران کردن مرغ نشان داد که این مدیران از جنس خادمان دلسوزی! هستند که برای حفظ پست و مقام به فکر هر کاری هستند به جز خدمت به مردم.

    کارگران روزمزد، بازنشسته‌‌ها و اقشار کم درآمد جامعه ما این روزها با مرغ خداحافظی کرده‌اند و در سفره آنها دیگر از مرغ خبری نیست.

    به لطف مدیران، مصرف این کالا به سفره‌ های لاکچری پیوست و با روند گرانی فعلی، گویی بسیاری دیگر از کالاها از سفره مردم پر خواهد کشید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *