×
×
جدیدترین‌‌ها

برگزاری همایش بزرگ یوگا در خراسان رضوی

  • کد نوشته: 44118
  • تیر 2, 1401
  • همایش بزرگ یوگا ویژه بانوان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی یوگا در مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی با حضور جمع کثیری از مربیان،ورزشکاران و پیش‌کسوتان برگزار شد.
    برگزاری همایش بزرگ یوگا در خراسان رضوی

    نخست نیوز : مهدی اشرف زاده که طی حکمی از سوی رضا آذریان رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی مجددا به عنوان رییس کمیته یوگا خراسان رضوی حکم خود را دریافت کرد ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی یوگا با اعلام این خبر گفت: این همایش با اجرای حرکات یوگا انجام و در پایان از برخی فعالان این رشته ورزشی تقدیر و تجلیل شد.
    وی با اشاره به این‌که یکی از مهم‌ترین فواید تمرین یوگا تسلط بر بدن و ذهن است یادآور شد: یکی از بهترین روش‌ها برای رفع تنش در بدن و ذهن،تمرین یوگاست
    رییس کمیته یوگا خراسان ر ضوی در خصوص هدف از برگزاری این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش این است که تمام اقشار جامعه بااهمیت ایم ورزش بی نظیر که تاثیرات زیادی در ذهن و جسم انسان دارد و باعث درمان بیماری‌ها وزندگی سرشار از آرامش می‌شود آشنا شوند و آن را تجربه کنند.
    همچنین در همین راستا طی احکام جداگانه از سوی آذریان رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی بهزاد محمد پور و وحیده کلاهی به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس بانوان کمیته تمرینات کاربردی استان منصوب شدند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *