×
×
جدیدترین‌‌ها

اسرائیل به پایان عمرش رسیده است

  • کد نوشته: 41593
  • اردیبهشت 26, 1401
  • یک کارشناس مسائل فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تمام توان نظامی خود را برای مقابله با فلسطینی‌ها به کار می‌گیرد، گفت: ترور خبرنگار شناخته شده الجزیره توسط صهیونیست‌ها نشان می‌دهد که اسرائیل به پایان عمر خودش رسیده است.
    اسرائیل به پایان عمرش رسیده است

    نخست نیوز : حسن هانی‌زاده با اشاره به سالروز یوم‌النکبه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که از سال ۱۹۴۸ با کمک برخی کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آمریکا شکل گرفت طی ۷۴ سال گذشته جنایات بی‌شماری را برای بقای خود مرتکب شده و با توجه به اینکه بعد از این همه سال به لحاظ امنیتی در بدترین شرایط قرار دارد، تلاش می‌کند تا با قدرت نظامی ملت فلسطین را سرکوب کند.

    وی تأکید کرد: عملیات‌های سیف‌القدس که علاوه بر تحولات و تحرکات اجتماعی که به همراه داشته، عملیات شهادت طلبانه‌ای را نیز در پی داشته که در مجموع ۱۴ عملیات علیه مراکز مهم رژیم صهیونیستی از سوی رزمندگان فلسطینی انجام شده و همین مسئله موجب نگرانی و وحشت صهیونیست‌ها گردیده است.

    این کارشناس مسائل فلسطین خاطر نشان کرد:‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این زمینه صراحتا اعلام کرده که به دلیل انجام این عملیات‌ها از سوی فلسطینی‌ها حرکت صهیونیست‌ها در خیابان‌های تلاویو با مشکل همراه بوده است. همچنین ایهود باراک نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نیز در مقاله‌ای در یک روزنامه عبری زبان اعلام کرده که براساس یک مقوله تاریخی-توراتی، رژیم صهیونیستی دهه هشتم عمر خود را نخواهد دید. در واقع اسرائیل با توجه به مولفه‌های موجود در آستانه فروپاشی است.

    هانی‌زاده تأکید کرد:‌ براساس این مطلب اعتراف صریح یک شخصیت سیاسی رژیم صهیونیستی گواه وضعیت این رژیم است که پیش‌بینی کرده با توجه به ناامنی‌های داخلی رژیم صهیونیستی و افزایش توان موشکی جنبش‌های فلسطینی این رژیم محکوم به سقوط است و دهه هشتم عمر خود را نخواهد دید.

    وی با اشاره به اینکه اسرائیل توان نظامی و ظرفیتی خود را برای مقابله با فلسطینی‌ها به کار می‌گیرد،‌ گفت:‌ اخیرا در یک نشستی رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا ناتو عبری-عربی برای مقابله با محور مقاومت تشکیل شود که این اقدام اخیر توسط فلسطینی‌ها به شکست منجر انجامید.

    این کارشناس مسائل منطقه در پایان با اشاره به ترور خبرنگار الجزیره توسط نیروهای رژیم صهیونیستی گفت:‌ ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار شناخته شده الجزیره نشان داد که اسرائیل به پایان عمر خودش رسیده است. هر چند که برخی کشورهای مرتجع عرب در حال سازش با آن هستند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *