×
×
جدیدترین‌‌ها

کناره گیری مقطعی تراشتگن از تیم ملی فوتبال آلمان

  • کد نوشته: 40548
  • اردیبهشت 16, 1401
  • مارک آندره تراشتگن در چهار بازی بعدی لیگ ملت‌ها در ترکیب تیم ملی آلمان حضور نخواهد داشت.
    کناره گیری مقطعی تراشتگن از تیم ملی فوتبال آلمان

    به گزارش نخست نیوز  و به نقل از بیلد، مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان تیم ملی آلمان پس از مشورت با هانسی فلیک سرمربی تیم ملی در چهار بازی آینده ژرمن‌ها در لیگ ملت‌ها حضور نخواهد داشت.

    طبق بیانیه فدراسیون فوتبال آلمان، این دروازه‌بان ۳۰ ساله باشگاه بارسلونا مدتی از تیم ملی کشورش دور خواهد بود ولی بعد از آن می تواند بار دیگر در صورت دعوت به تیم ملی برای آلمان به میدان برود.

    تراشتگن دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا درباره این کناره گیری مقطعی گفت: من همیشه از حضور در تیم ملی بسیار خوشحالم و همیشه باعث افتخار بوده است که پیراهن تیم ملی را به تن کنم ولی از سوی دیگر پس از سه فصل فشرده بدون تعطیلات تابستانی نیاز بود که کمی به خودم استراحت بدم و هانسی فلیک سرمربی تیم ملی نیز با من موافق بود که به این استراحت نیاز دارم.

    هانسی فلیک نیز گفت: مارک یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است. اما به دلیل مصدومیت، در دو سال گذشته نتوانسته از تعطیلات تابستانی استفاده کند. با توجه به جام جهانی آینده در قطر مهم بود که او مدتی استراحت کند و دور از هیاهوی رقابت‌ها باشد. ما روی تراشتگن برای آینده حساب خواهیم کرد.

    تیم ملی فوتبال آلمان قرار است بعد از پایان فصل جاری یک اردوی تمرینی را در ماربلا داشته است و در ادامه با شروع لیگ ملت‌ها در بولونیا مقابل ایتالیا قهرمان یورو ۲۰۲۰ به میدان خواهد رفت و سپس مقابل انگلیس در مونیخ بازی خواهد داد. تیم ملی فوتبال آلمان در ادامه در بوداپست برابر مجارستان بازی خواهد داشت و سپس بازی برگشت با ایتالیا در مونشن گلادباخ انجام می‌شود.

    آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های اسپانیا، ژاپن و برنده دیدار کاستاریکا و نیوزیلند همگروه شده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *