×
×
جدیدترین‌‌ها

درخواست 50 میلیارد دلاری اوکراین از جی 7

  • کد نوشته: 39053
  • فروردین 30, 1401
  • مشاور اقتصادی رئیس‌جمهوری اوکراین گفت، کی‌یف از کشورهای گروه هفت خواسته حمایت مالی ۵۰ میلیارد دلاری ارائه داده و انتشار اوراق قرضه بدون بهره برای کمک به احیای کسری بودجه مرتبط با جنگ اوکراین طی شش ماه آتی را بررسی کنند.
    درخواست 50 میلیارد دلاری اوکراین از جی 7

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از خبرگزاری رویترز، اوله اوستنکو، مشاور اقتصادی رئیس‌جمهوری اوکراین یکشنبه در سخنانی تلویزیونی گفت، این گزینه‌ها با جدیت مورد بحث قرار دارد.

    این مقام ارشد اوکراین گفت که کشورش از گروه‌ هفت می‌خواهد تا ۵۰ میلیارد دلار حمایت مالی تامین کنند و همچنین اوراق قرضه‌ بدون بهره در اختیار کی‌یف قرار دهند تا کسری بودجه مرتبط با جنگ را جبران کند.

    این درخواست‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که حمله روسیه به اوکراین امروز (دوشنبه) وارد پنجاه و چهارمین روز خود شد. درگیری‌ها در اکثر شهرهای مهم اوکراین ادامه دارد و در تازه‌ترین تحولات، دنیز شمیهال، نخست‌وزیر اوکراین گفت که ماریوپل هنوز سقوط نکرده چون سربازان اوکراینی “تا لحظه آخر مقاومت خواهند کرد.”

    همچنین پترو آندریوشچنکو، یکی از مشاوران شهردار ماریوپل در کانال تلگرامش نوشت با وجود پیشنهاد باز کردن “گذرگاه تسلیم” در شهر ماریوپل “نیروهای ما همچنان در حال مقاومت هستند.” آندریوشچنکو همچنین گفت که حملات روسیه تنها به کارخانه فولاد آزوفستال – که به پایگاه مقاومت نیروهای اوکراینی در ماریوپل تبدیل شده – محدود نمی‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *