×
×
جدیدترین‌‌ها

ساعت ۲۵
چاره کار کجاست؟

  • کد نوشته: 31626
  • بهمن 7, 1400
  • نخست نیوز – محمدباقر عطاریانی_ سرقت تا دلت بخواد  زیاده.این را همه می‌گویند.از مردم عادی گرفته تا مسوولان مربوطه اذعان و اعتراف می‌کنند که سرقت‌ها افزایش‌یافته است.سرقت گوشی تلفن همراه که سرآمد همه سرقت‌هاست و گویی تمامی ندارد. در این حال مدیر برق می‌گوید تجهیزات برق شهر را می‌دزدند.مدیر مخابرات می‌گوید سیم‌ها و کابل‌های تلفن […]

    چاره کار کجاست؟

    نخست نیوز محمدباقر عطاریانی_ سرقت تا دلت بخواد  زیاده.این را همه می‌گویند.از مردم عادی گرفته تا مسوولان مربوطه اذعان و اعتراف می‌کنند که سرقت‌ها افزایش‌یافته است.سرقت گوشی تلفن همراه که سرآمد همه سرقت‌هاست و گویی تمامی ندارد.

    در این حال مدیر برق می‌گوید تجهیزات برق شهر را می‌دزدند.مدیر مخابرات می‌گوید سیم‌ها و کابل‌های تلفن شهر را می‌دزدند.

    پلیس راهور می‌گوید تابلو‌ها و دوربین‌های راهنمایی و رانندگی شهر را می‌دزدند.مدیر آب و فاضلاب می‌گوید درپوش‌های آهنی سطح خیابان‌ها در شهر را می‌دزدند.شهردار می‌گوید تجهیزات روشنایی و اقلام آهنی پل‌های سواره و پیادۀ شهر را می‌دزدند.

    خلاصه اینکه شهر و خیابان‌ها و خانه‌ها و خودروها از سرقت در امان نیستند و اگر درجایی و مکانی آمار سرقت کم هست دلیلش این است که با صرف پول توانسته‌اند نگهبان استخدام کنند!

    جالب‌تر این است که مقامات پلیس به مردم توصیه می‌کنند برای محافظت از دارایی و خودروهای خود باید به امکانات و تجهیزات ضد سرقت پناه ببرید.نصب دزدگیر و دوربین‌های مداربسته و …را پیشنهاد می‌کنند تا امنیت برقرار شود.به‌راستی در جامعه ما که ادعای مسلمانی و امنیت بالا داریم ، مردم باید دنبال لوازم امنیتی باشند!؟

    این روزها که آحاد مردم با گرانی و تورم ، بیکاری، اجاره خانه‌های سنگین، کمبودهای بی‌شمار و بسیاری دیگر از گرفتاری‌ها و دغدغه‌ها رو‌به‌رو هستند آیا وجود سرقت‌ها قابل‌تحمل است؟ انصافا اگر گوشی تلفن همراه یا یکی از لوازم منزل و یا خودرو یک شهروند به سرقت رود چگونه می‌تواند جایگزینی برای آن پیدا کند. مردم زیر بار زندگی کمر خم کرده‌اند و اگر در این شرایط با سرقت مواجه شوند باید گفت که قوز بالا قوز خواهد شد ضمن اینکه پیدا شدن کالای سرقتی نیز جزو محالات است.

    به‌راستی علت کار کجاست و چاره‌اش چیست؟

    می‌دزدند، می‌دزدند و می‌دزدند و من از خودم می‌پرسم دقیقاً چه اتفاق‌هایی باید بیفتد تا مقامات کمی درباره سرنوشت کشور به فکر روند.نگرانی کافی نیست چراکه امروز مردم انتظار برخوردهای سریع، قاطع، جدی و بدون اغماض هستند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *