×
×
جدیدترین‌‌ها

دیدار رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

  • کد نوشته: 3121
  • فروردین 21, 1400
  • علی بختیاری رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با دکتر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

    دیدار رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

    به گزارش نخست نیوز، علی بختیاری رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با دکتر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

    ️در این دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر همکاری های مشترک و توسعه فعالیتهای فرهنگی هنری در حوزه بین الملل تاکید کرد.

    وی همچنین با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب گفت: باید از ظرفیت های جوانان در تحقق راهبردهای فرهنگی و هنری این سند و نیز فعالیت های بین المللی استفاده بیشتری شود.

    معرفی موسیقی مقامی و آیینی خراسان، معرفی مفاخر فرهنگی هنری، علمی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی ایران و هنر آیینی و دینی، هماهنگی جهت حضور هنرمندان نمایشی و عکاسی و خوشنویسی در جشنواره های بین المللی، گسترش زبان فارسی از دیگر محورهای گفتگو و مورد تاکید در این دیدار بود.

    در این دیدار یوسف امینی قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و عابدینی معاون نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *