×
×
جدیدترین‌‌ها

شهرخودرو  در خط سقوط

  • کد نوشته: 27209
  • آذر 18, 1400
  • نخست نیوز – تینا نبویان – تیم فوتبال شهر خودرو تنها نماینده فوتبال خراسان در لیگ برتر کشور است که در سال 93 با قهرمانی در لیگ آزادگان به لیگ برتر راه یافت . این تیم مشهدی در طی سالیان اخیر فراز و فرود زیادی داشته است و در لیگ هجدهم بود که این تیم […]

    شهرخودرو  در خط سقوط

    نخست نیوزتینا نبویان – تیم فوتبال شهر خودرو تنها نماینده فوتبال خراسان در لیگ برتر کشور است که در سال 93 با قهرمانی در لیگ آزادگان به لیگ برتر راه یافت . این تیم مشهدی در طی سالیان اخیر فراز و فرود زیادی داشته است و در لیگ هجدهم بود که این تیم توانست نتایج قابل قبولی بگیرد و هواداران خود را خوشحال کند.

    پس از نیم فصل دوم لیگ نوزدهم با جدایی گلمحمدی سرمربی اسبق شهر خودرو این تیم دچار مشکلاتی شد و عملکردی متوسط داشت و چند بار سرمربی و کادر فنی این تیم تغییر کرد.قبل از شروع لیگ بیست و یکم با جدایی مهدی رحمتی سرمربی این تیم از بین چند گزینه برای جانشینی او رضا مهاجری که سابقه پوشیدن پیراهن ابومسلم خراسان را دارد برای سرمربیگری این تیم مشهدی انتخاب شد. همچنین تیم چند بازیکن جدید گرفت به امید آنکه بتواند فوتبال مشهد را به‌روزهای خوبش برگرداند . اما رضا مهاجری هم در ابتدای فصل از این تیم جدا شد  و این اتفاق بار دیگر  باعث نگرانی هواداران شهر خودرو شد . پس از جدایی مهاجری اکبر میثاقیان جایگزین او شد تا شاید بتواند این تیم بحران‌زده و قعرنشین ر از جایگاه شانزدهم و خطر سقوط به لیگ دسته یکم نجات دهد.

    تیم شهرخودرو در چند سال اخیر باوجود نداشتن ثبات در کادر فنی بازیکنان خوبی مثل علی نعمتی و امین قاسمی نژاد را داشت که در لیگ بیستم عملکرد خوبی داشتند اما هردوی آن‌ها از تیم جدا شدند. نبودن ثبات هم در نیمکت شهر خودرو و هم در بازیکنان این تیم باعث شده است که شهر خودرو در لیگ بیست و یکم افت چشمگیری داشته باشد . اکنون نماینده مشهد و استان خراسان رضوی با گذشت 7 هفته از آغاز لیگ برتر نتوانسته پیروزی به دست آورد و با آمار ضعیف 2 مساوی و 5 شکست تنها 2 امتیاز کسب کرده است و در جایگاه شانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار دارد. شهر خودرو درزمینه تفاضل گل نیز آمار ضعیفی را ثبت کرده است این تیم با 9 گل خورده و تنها 1 گل زده با تفاضل گل 8- پایین‌ترین رتبه ازنظر تفاضل گل را نیز دارد.

    متاسفانه بااینکه شهر خودرو تیم کلانشهر مشهد است اما مشکلات عجیبی دارد که در برخی از تیم‌های شهرستانی هم وجود ندارد. حیف است که استان خراسان رضوی نتواند تیمی قدرتمند درخور فوتبال استان در لیگ برتر داشته باشد. هواداران متعصب شهر خودرو امیدوارند  با برطرف کردن مشکلات این تیم  شهر خودرو بتواند از این شرایط بحران‌زده نجات یابد و احیا شود.لذا از مسوولان و دست‌اندرکاران ورزش می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به وضعیت این تیم رسیدگی کنند تا عاقبت این تیم همانند گذشته به سقوط در دسته یکم کشور منتهی نشود .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *