×
×
جدیدترین‌‌ها

ساعت ۲۵
گرمای محبت در روزهای سرد سال!

  • کد نوشته: 25950
  • آذر 4, 1400
  • نخست نیوز – محمدباقر عطاریانی_ فصل رنگ‌ها و اعجاب الوان روی سرد خودش را نشان داده و زمستان آرام‌آرام زیر تاروپود کوچه‌ها، خیابان‌ها، جاده‌ها و شهرها نفوذ کرده است.اما در همین روزهای سرد، هستند آدم‌هایی که به گرمای توجه و محبت دیگران نیاز دارند.پیدا کردنشان هم کار سختی نیست، آن‌ها را می‌شود باکمی‌ جست‌وجو یافت، […]

    گرمای محبت در روزهای سرد سال!

    نخست نیوزمحمدباقر عطاریانی_ فصل رنگ‌ها و اعجاب الوان روی سرد خودش را نشان داده و زمستان آرام‌آرام زیر تاروپود کوچه‌ها، خیابان‌ها، جاده‌ها و شهرها نفوذ کرده است.اما در همین روزهای سرد، هستند آدم‌هایی که به گرمای توجه و محبت دیگران نیاز دارند.پیدا کردنشان هم کار سختی نیست، آن‌ها را می‌شود باکمی‌ جست‌وجو یافت، بعد با ذره‌ای کمک با چاشنی مهربانی، لبخند را برایشان به ارمغان آورد. کمک به دیگران از آن دسته کارهایی است که نام‌ها را ماندگار می‌کند؛ البته اگر برای رضای خدا باشد.

    هر یک از ما متعلق به هر نسل و با هر سن و سالی که باشیم کمک به دیگران جزیی از زندگی ماست. این کار از راه‌های مختلفی صورت می‌گیرد و قطعا اصول خاصی هم دارد. شما می‌توانید به‌طور مستقیم با افراد نیازمند در تماس باشید و به آن‌ها کمک کنید و یا اگر آن‌ها را نمی‌شناسید می‌توانید کمک‌هایتان را به افراد واسطه بدهید. افراد واسطه افرادی هستند که شما می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید، کمک‌های خودتان را به دست آن‌ها بسپارید تا آن‌ها این کمک‌ها را به دست افراد نیازمندی که از قبل و از طریق راه‌های مختلف شناسایی کرده‌اند برسانند. این مراحل پیچیدگی زیادی دارند. از شناسایی مناطق محروم گرفته تا جمع‌آوری کمک‌های مردمی ‌کار سختی است اما گروه‌های ویژه‌ای تمام‌وقت خودشان را صرف این فعالیت‌های خداپسندانه می‌کنند تا اول از هر چیزی برای رضای خدا دلی را شاد کرده و دوم این اعمال را ذخیره دنیا و آخرتشان قرار دهند.

    هیچ‌گاه برای کمک به دیگران یا بهتر بگوییم برای گرفتن دست‌های نیازمند دیر نیست. شما می‌توانید از همین امروز شروع کنید.به‌عنوان نمونه همین امروز کمد لباس‌هایتان را زیرورو کنید. قطعا خیلی از لباس‌ها درون کمدتان مدت‌هاست خاک می‌خورند. ضمن اینکه لطفا در تمیز نگه داشتن لباس‌های خود کوشا باشید، چراکه این لباسی که امروز تن شماست، فردا روزی که به هر دلیلی برای شما قابل‌استفاده نباشد می‌توانید آن را ترمیم کرده و به افراد نیازمند بدهید؛ افرادی که به همین لباس بی‌استفاده به‌شدت نیاز دارند.این کمک در این روزهای سرد سال برای خانواده‌های محروم و نیازمند جامعه بسیار مهم و ارزشمند است، لطفا تعجیل کنید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *