×
×
جدیدترین‌‌ها

هفته هفتم لیگ یک
مدعیان مقابل تیم‌های کرمانی

  • کد نوشته: 25479
  • آبان 30, 1400
  • مسابقات هفته هفتم لیگ یک دوشنبه با انجام 9 مسابقه در حالی برگزار می‌شود که شایعه حضور خوبان عالم در برخی تیم‌ها منتشر شده است.
    مدعیان مقابل تیم‌های کرمانی

    به گزارش حاشیه ورزشی ، مسابقات هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال در حالی روز دوشنبه آغاز می‌شود که شایعه حضور جادوگر و خوبان عالم در برخی تیم‌ها در محافل ورزشی منتشر شد. پخش برخی فیلم‌ها در این مورد در فضای مجازی این مساله را بیشتر دامن زد با این حال اکثریت قریب به اتفاق تیم‌ها در فضایی سالم برای موفقیت تلاش می‌کنند. ملوان بندر انزلی صدرنشین مسابقات این هفته میزبان مس شهربابک تیم رده پنجم جدول لیگ است. قوی سپید خزر برای حفظ صدر به دنبال سه امتیاز است.

    قشقایی شیراز تیم رده دوم جدول هم میزبان آرمان گهر سیرجان خواهد بود و قشقایی 13 امتیازی امیدوار است که ملوان امتیاز از دست بدهد تا با یک برد به صدر جدول برسد. در حال حاضر قشقایی و ملوان در کورس صدرنشینی قرار دارند و این هفته باید به مصاف دو تیم از استان کرمان بروند. تیم شهرداری همدان که این فصل به لیگ دسته دوم صعود کرده بدون گل خورده و بدون باخت در رده سوم جدول ایستاده است. شهرداری هم باید به مصاف مس کرمان برود. در واقع در پایان هفته هفتم تیم‌های کرمانی صدرنشین مسابقات را تعیین خواهند کرد. مس کرمان 9 امتیازی در رده هشتم جدول است و کار سختی مقابل تیم منسجم همدان دارد.

    خیبرخرم آباد هم که در اقدامی قابل توجه محسن عاشوری سرمربی خود را تغییر داد تا عبدالله ویسی دوباره روی نیمکت این تیم بنشیند باید به قزوین برود و با تیم شمس آذر مسابقه بدهد. شمس آذر هنوز بردی به دست نیاورده و در رده شانزدهم جدل است.شهرداری آستارا به مصاف تیم استقلال ملاثانی می‌رود. آستارایی‌ها با فرشاد پیوس خوب نتیجه گرفته‌اند البته کوروش برمک مربی شهردرای استارا هفته قبل مصاحبه‌ای آتشین انجام داد و حسابی به مسئولان فوتبال و لیگ دسته اول تاخت.

    خوشه طلایی ساوه میهمان تیم سایپا تهران است. داود مهابادی تجربه زیادی در مربیگری در لیگ دسته اول دارد و این هفته باید به مصاف سایپایی برود که در رده سیزدهم جدول است. نارنجی پوشان تهرانی اگر بتوانند در این بازی خانگی پیروز شوند در جدول لیگ جهشی چند پله‌ای خواهند داشت و از رده سیزدهم جدا می‌شوند.

    رایکا بابل هم با پیروز قربانی به مصاف تیم تازه وارد ویستا توربین خواهد رفت. استقلال خوزستان هم به مصاف تیم قعرنشین ماشین سازی می‌ رود تیمی که هنوز بردی در لیگ یک نداشته است. شاهین شهرداری بوشهر دیگر تیم قعرنشین جدول و بدون برد به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت.

    برنامه مسابقات هفته هفتم لیگ دسته اول:

    دوشنبه اول آذر
    ملوان بندر انزلی – مس شهر بابک، ساعت 14:15، ورزشگاه سردار جنگل رشت
    شمس آذر قزوین – خیبر خرم‌آباد، ساعت 14:15، ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
    سایپای تهران – خوشه طلایی ساوه، ساعت 14:15، ورزشگاه پاس قوامین تهران
    آرمان گهر سیرجان – قشقایی شیراز، ساعت 14:15، ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان
    رایکای بابل – ویستا توربین تهران، ساعت 14:15، ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا
    ماشین‌سازی تبریز – استقلال خوزستان، ساعت 14:15، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
    شهرداری همدان – مس کرمان، ساعت 14:15، ورزشگاه شهیدحاجی بابایی همدان
    استقلال ملاثانی – شهرداری آستارا، ساعت 14:45، ورزشگاه تختی اهواز
    شاهین شهرداری بوشهر – پارس جنوبی جم بوشهر، ساعت 14:45، ورزشگاه شهیدمهدوی بوشهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *