×
×
جدیدترین‌‌ها

ساعت ۲۵
قبض‌های عجیب!!

  • کد نوشته: 24364
  • آبان 20, 1400
  • نخست نیوز – محمد باقر عطاریانی_ هر چه جلوتر می‌رویم و به‌روزهای آینده نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم گویی معیشت و تامین هزینه‌های  زندگی سخت‌تر می‌شود. یکی از هزینه‌های زندگی که همه مردم اعم از دارا و ندار  با آن درگیر هستند و دغدغه دارند بحث قبض‌های آب، برق، گاز و تلفن است.قبض‌هایی که اغلب کمرشکن […]

    قبض‌های عجیب!!

    نخست نیوزمحمد باقر عطاریانی_ هر چه جلوتر می‌رویم و به‌روزهای آینده نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم گویی معیشت و تامین هزینه‌های  زندگی سخت‌تر می‌شود.

    یکی از هزینه‌های زندگی که همه مردم اعم از دارا و ندار  با آن درگیر هستند و دغدغه دارند بحث قبض‌های آب، برق، گاز و تلفن است.قبض‌هایی که اغلب کمرشکن و پرداخت آن‌ها سخت و دشوار است و دراین‌بین بیشترین فشار روی خانوارهای محروم و متوسط جامعه می‌باشد.چندی پیش دریکی از مناطق آبفای مشهد و درحالی‌که زنی میانسال به قبض آب خود اعتراض داشت شاهد گریه و زاری او بودم.می‌گفت مبلغ آب‌بهای قبض را چگونه پرداخت کنم درحالی‌که بچه‌هایم شب‌ها گرسنه سر بر بالین می‌گذارند.متصدی و کارمند مربوطه درنهایت گفت به فلان اتاق برو تا قبض آب را برایت قسطی کنند!

    نهایت همکاری و مساعدت شرکت‌های خدماتی قسطی کردن قبض است و در این حال هیچ‌کس نمی‌گوید که آیا این جماعت محروم اصلا توان پرداخت قسط دارند یا خیر؟

    گران شدن تعرفه آب، برق، گاز و… فشار سنگینی بر مردم آورده و انصافا این روزها آحاد افراد و سرپرستان خانوارها حال‌وروز خوبی ندارند.

    این فشار به همراه سایر گرانی‌های گوشت، مرغ، میوه، لبنیات، برنج و شکر و…بالاخره از یک جایی سر باز خواهد کرد و چه‌بسا هزینه سنگینی را برای دولتمردان به دنبال داشته باشد.

    باور کنید مردم خوبی داریم و انتظارات زیادی ندارند و از مسوولان فقط می‌خواهند که به معیشت و رفاه بیشتر توجه کنند. روسای سه قوه و حتی مراجع عظام ، وزرا، مدیران و نمایندگان مجلس و… از حال وروز مردم مطلع هستند و باور دارند که حال مردم خوب نیست بنابراین باید سریع‌تر به فکر رفع مشکلات بپردازند تا وقایع ناگواری روی ندهد

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *