×
×
جدیدترین‌‌ها

نیروهای کره‌شمالی رقابت شلیک توپخانه‌ برگزار کردند

  • کد نوشته: 23899
  • آبان 17, 1400
  • رسانه دولتی کره شمالی امروز (یکشنبه) گزارش داد، نیروهای مکانیزه کره شمالی در اول هفته به عنوان بخشی از تلاش برای تقویت توانایی‌های دفاعی این کشور، مسابقه آتش توپخانه برگزار کردند.
    نیروهای کره‌شمالی رقابت شلیک توپخانه‌ برگزار کردند

    به گزارش نخست نیوز ، براساس گزارش خبرگزاری کی.سی.ان.ای، این مانورها روز شنبه برگزار شد. این در حالیست که کره شمالی مرتبا بابت آنچه استانداردهای دوگانه میخواند، اعتراض میکند و تاکید دارد چرا انتقاد بین‌المللی از فعالیتهای نظامی خودش صورت می‌گیرد اما اقدامات مشابه کره جنوبی و ایالات متحده این طور نمیشود.

    تحلیلگران میگویند که پیونگ یانگ به دنبال عادی سازی فعالیتهای دفاعی خود است و هدف این است که در نهایت پذیرش تسلیحات هسته‌ای و برنامه موشکی خود را در میان جامعه بین‌المللی به دست آورد. این دو برنامه کره شمالی با قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل تحت تحریم قرار دارند.

    خبرگزاری دولتی کی.سی.ان.ای گزارش داد: این رزمایش‌ها در شرایطی انجام میشود که شور و شوق برای گذراندن آموزش‌های فشرده در سراسر ارتش خلق کره، برای آغاز شکوفایی جدید در تقویت قابلیت‌های دفاعی دولت تحت پرچم دفاع از خود حاکم است. این تمرینات زیر نظر پاک جونگ چون، عضو دفتر سیاسی و دبیر کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کره انجام شد. ژنرال ریم کوآنگ ایل، رئیس ستاد کل ارتش خلق کره و فرماندهان یگان‌های شرکت کننده هم به همراه پاک جونگ چو ناظر بودند.

    براساس گزارش آژانس خبری مرکزی کره (کی.سی.ان.ای)، تقویت قابلیتهای دفاعی کره شمالی طبق سیاست نظامی حزب حاکم به اجرا درآمد.

    در گزارش مذکور آمده است: به محض اینکه دستور شلیک توسط فرماندهان واحدهای ترکیبی داده شد، لوله‌های توپ برای انهدام دشمن به صورت رقابتی هدف را گلوله باران کردند تا به طور دقیق به آن ضربه بزنند. یگانی که مقام اول را کسب کرد، “گواهینامه استاد توپچی، مدال و نشان” دریافت کرد و پاک از نتایج مسابقات رضایت کامل داشت.

    اینکه کره شمالی یک رقابت شلیک توپخانه‌ای بدون نظارت کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برگزار کند، امری عادی به شمار نمیرود.

    برچسب ها كره‌شمالي

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *