×
×
جدیدترین‌‌ها

آمریکا مدیر مرکز مهاجران لیبی را تحریم کرد

  • کد نوشته: 22868
  • آبان 5, 1400
  • آمریکا تحریم‌هایی را علیه مدیر مرکز مهاجران لیبی که به ارتکاب تخلفات سنگینی علیه مردم این کشور متهم است، اعمال کرد. همزمان سازمان ملل نیز خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه این مسئول لیبیایی شد.
    آمریکا مدیر مرکز مهاجران لیبی را تحریم کرد

    به گزارش نخست نیوز ، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اظهار کرد: اسامه ابراهیم، مدیر مرکز مهاجران لیبی هدف اعمال تحریم‌ها است، تصمیمی که امروز گرفته شد، موجب تقویت حسابرسی و افشای بدرفتاری، بهره‌وری و خشونتی می‌شود که در حق مهاجران ضعیفی که به دنبال زندگی بهتر از لیبی عبور می‌کنند، اعمال می‌شود.

    بلینکن در ادامه بیانیه خود گفت: ابراهیم و یا دیگر افراد تحت فرماندهی او مرتکب جنایاتی از جمله قتل، خشونت جنسی و ضرب‌وشتم در حق مهاجران شدند.

    همچنین وزیر خارجه آمریکا دولت لیبی را به همکاری با تلاش‌هایی فراخواند که برای محاکمه ابراهیم انجام می‌شوند.

    طبق بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، ابراهیم مدیر فعلی بازداشتگاه “النصر” در منطقه الزاویه در لیبی است؛ مکانی که بسیاری آن را به نام “زندان اسامه” می‌شناسند.

    اتهامات ابراهیم شامل قتل، سوء استفاده، تجاوز، اخاذی، خشونت جنسی، ضرب‌وشتم و گرسنگی دادن هستند.

    اخیرا صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) نسبت به “خطری جدی” که دست کم هزار زن و کودک بازداشت شده در بازداشتگاه پناهندگان لیبی را تهدید می‌کند، هشدار داد.

    کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل هم اعلام کرد، نیروهای امنیتی لیبی هزاران مهاجر و پناهجو را که بیشترشان از آفریقا بودند بازداشت کرده و آن‌ها را به بازداشتگاه‌های شلوغ بدون سرویس بهداشتی منتقل کردند.

    برچسب ها آمريكا لیبی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *