×
×
جدیدترین‌‌ها

۳ ملی‌پوش ایرانی در راه تاجیکستان

  • کد نوشته: 22726
  • آبان 4, 1400
  • با تعامل کادرفنی تیم امید ایران با سه باشگاه استقلال، ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان، سه بازیکن از این سه تیم لیگ برتری، پس از پایان بازی‌هایشان در هفته دوم لیگ برتر به اردوی تیم امید در دوشنبه تاجیکستان اضافه می شوند.
    ۳ ملی‌پوش ایرانی در راه تاجیکستان

    به گزارش نخست نیوز ، با توجه به لغو بازی مس رفسنجان – شهرخودرو و همچنین انجام چهاربازی لیگ برتر در روز دوشنبه، یونس اکبرپور از تیم مس رفسنجان به همراه امیرعلی صادقی از استقلال و محمد خدابنده لو از ذوب آهن، این سه بازیکن بامداد سه شنبه تهران را به مقصد دوشنبه ترک می کنند.

    با تعامل ویژه کادر فنی تیم ملی زیر۲۳ سال با باشگاه‌های لیگ برتری، این سه بازیکن برای انجام بازیهای لیگ برتر در هفته دوم در اختیار باشگاه‌ها بودند تا منافع باشگاه‌ها هم تامین شود که البته در این میان یک بازی هم لغو شد. طبیعتا این سه بازیکن به بازی تیم ملی زیر۲۳ سال مقابل نپال که امروز برگزار می شود نمی رسند اما در صورت صلاحدید کادر فنی فرصت بازی در دو بازی مقابل لبنان و تاجیکستان را خواهند داشت. با اضافه شدن این سه بازیکن، ۲۳ بازیکن تیم ملی زیر ۲۳ سال در تاجیکستان تکمیل می شود. تیم امید از روزی که وارد تاجیکستان شد با ۲۰ بازیکن تمرینات آماده سازی اش را دنبال کرد. امروز تیم ملی زیر ۲۳ سال از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم زیر ۲۳ سال نپال خواهد رفت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *