×
×
جدیدترین‌‌ها

رییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره ۱مشهد:
راه اندازی خانه خلاق نیتک دانشجویان را برای رسیدن به بازار کار بسیار امیدوار می کند

  • کد نوشته: 22491
  • مهر 29, 1400
  • به گزارش نخست نیوز ، رییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره ۱مشهد از خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک بازید کرده و از نزدیک با فرآیندهای اجرایی و پروژه‌های در دست اقدام این مرکز آشنا شد. به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، خانم زعفری‌نژاد رییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره […]

    راه اندازی خانه خلاق نیتک دانشجویان را برای رسیدن به بازار کار بسیار امیدوار می کند

    به گزارش نخست نیوز ، رییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره ۱مشهد از خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک بازید کرده و از نزدیک با فرآیندهای اجرایی و پروژه‌های در دست اقدام این مرکز آشنا شد.

    به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، خانم زعفری‌نژاد رییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره ۱مشهد در این بازدید با مهندس بحرینی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نینک دیدار و درباره همکاریهای فیمابین گفتگو کرد.
    وی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: تفکری که در فضای اجرایی این محل در جریان است حاکی از هماهنگی فضای فرمی و محتوایی جاری در آن است که این باعث ایجاد محیطی خلاقانه و مثبت شده است.
    زعفری نژاد با اشاره به بازدیدهای مراکز مشابه در شهر مشهد اذعان کرد: هماهنگی فرمی و محتوایی را صرفاً در خلاق و نوآوری محتوای دیجیتالی نیتک مشاهده کرده‌ام و این یکی از ویژگیهای بارز این خانه خلاق است.

    رییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره ۱مشهد بیان کرد: محیط شگفت‌آوری را در بازدید از خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتالی نیتک تجربه کردم زیرا گاهی مسئولان اهداف و وعده‌های زیادی را برای طراحی اینگونه فضاهای کاری اعلام می‌کنند اما امروز اجرایی شدن بسیاری از این وعده‌ها را از نزدیک مشاهده و تجربه کردم.

    وی بیان کرد: فضای دانشگاه نقش هدایت و پرورش نیروی متخصص را دارد اما به طور حتم زمانی این نقش موثر خواهد بود که به بازار کار منتهی بشود لذا ایجاد چنین فضایی دانشجویان را برای رسیدن به اشتغال موردنظر امیدوار خواهد کرد.

    زعفری نزاد گفت: دانشگاه علمی کاربردی از نسل سوم دانشگاه‌هاست که مهارت آموزی جزئی از اهداف و چشم‌انداز این دانشگاه بوده و وظیفه ما در دانشگاه ایجاد زیرساخت‌های آموزشی است اما قوانین موجود در کار اجرایی محدود کننده است و باعث می‌شود بیشترین حجم فعالیت‌ها به برنامه‌ریزی امورات اداری، درسی، کلاسی و پاسخگویی آموزشی اختصاص یابد و صرفاً امکانات پایه و تئوری آموزشی را مهیا سازیم.

    رییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره ۱مشهد افزود: اما در اینجا فضای تکمیلی و واقعی آموزشی و کاری طراحی شده است که فضای زیرساختی آموزش‌های عملی است و به طور حتم برای دانشجویان مرکز علمی کاربردی فرهنگ‌و هنر شماره ۱ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *