×
×
جدیدترین‌‌ها

آمادگی انصارالله برای معالجه زخمی‌های حمله ائتلاف عربی به مأرب

  • کد نوشته: 21571
  • مهر 20, 1400
  • رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که انصارالله آماده معالجه مزدورانی است که در حمله ائتلاف متجاوز عربی در استان مأرب زخمی شدند.
    آمادگی انصارالله برای معالجه زخمی‌های حمله ائتلاف عربی به مأرب

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از شبکه المسیره، محمد علی الحوثی، رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: جنگنده‌های ائتلاف متجاوز مزدوران وابسته به خود را در منطقه العبدیه در جنوب استان مأرب هدف قرار دادند. ما آماده معالجه مزدورانی است که در این حمله زخمی شدند. از فرماندهی مزدوران در العبدیه می‌خواهیم اگر واقعا مایل به حفظ جان آن‌هاست اجازه خروج زخمی شدگان را بدهد.

    خبرگزاری سبأ نیز اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰ حمله را به منطقه “العبدیه” انجام دادند.

    پیش از این نیز یک منبع میدانی اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی کنترل مناطق “الروضه و القاهر” در شهرک” الجوبه” و مناطق “خرفان و الحجله” در شهرک “العبدیه” در جنوب مأرب را در دست گرفتند.

    این منبع از کشته و زخمی شدن چند تن و انهدام خودروهای نظامی آن‌ها طی درگیری‌ها خبر داد.

    از سوی دیگر وزارت کشور در دولت مستعفی یمن اعلام کرد که سه تن از افسران این وزارتخانه در انفجار بمبی که در خودرویشان کار گذاشته شده بود در منطقه “سیئون” استان حضرموت کشته شدند.

    روز دوشنبه دستگاه امنیت و اطلاعات یمن در صنعا اطلاعاتی درباره مبخوت هادی صالح الفقیر الرادی امیر القاعده در منطقه الجوبه و مسئول نظامی سابق جبهه جبل مراد منتشر و اعلام کرد که وی یکی از مهم ترین سازندگان بمب‌ها است.

    برچسب ها انصارالله یمن

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *