×
×
جدیدترین‌‌ها

مسابقات جهانی کشتی فرنگی| رقابت 5 فرنگی‌ کار در روزسوم

  • کد نوشته: 21343
  • مهر 17, 1400
  • در سومین روز از مسابقات جهانی کشتی فرنگی امروز 5 ملی‌پوش کشورمان روی تشک می‌روند.
    مسابقات جهانی کشتی فرنگی| رقابت 5 فرنگی‌ کار در روزسوم

    به گزارش نخست نیوز ، سومین روز از مسابقات جهانی کشتی فرنگی امروز در حالی به میزبانی اسلو نروژ پیگیری می‌شود که نمایندگان کشورمان در مسابقات مقدماتی سه وزن پایانی میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم و رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

    در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ساموئل جونز از آمریکا و دنیز منیکسه از آلمان می رود. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

    در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی می گیرد. در این وزن 27 نفر حضور دارند.

    در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با میهایل برادو از مولداوی کشتی می گیرد. وی در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آلان ورا گارسیا از آمریکا و تورپان بیسلطان اف از دانمارک می رود. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

    مسابقات مقدماتی از ساعت 12 به وقت تهران آغاز خواهد شد. همچنین امشب محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم و علی‌اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم در فینال به رقابت می‌پردازند. در پایان مسابقات چهار وزن نخست تیم روسیه با 80 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های آذربایجان، ترکیه، ایران و ارمنستان به ترتیب با 66، 40، 40 و 35 امتیاز در جایگاه های دوم تا پنجم قرار دارند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *