×
×
جدیدترین‌‌ها

بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از چند طرح صنعتی در خراسان رضوی

  • کد نوشته: 21007
  • مهر 11, 1400
  • مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر به استان خراسان رضوی از چند طرح صنعتی در این استان بازدید کرد.
    بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از چند طرح صنعتی در خراسان رضوی

    علی ارباب | نخست نیوز

    اصغر نوراله زاده در سفر یکروزه خود به مشهد، ابتدا از کارخانه بسته بندی تنباکو واقع در شهرک عسکریه بازدید کرد.

    وی در این بازدید با تاکید بر اینکه باید بازار مشتریان این محصول را به سمت بین المللی شدن باید برد گفت: صندوق کار آفرینی امید حمایت های لازم را جهت گسترش بازار مشاغل انجام خواهد داد، زیرا این حمایت ها باعث ایجاد اشتغال در حوزه های گوناگون خواهد شد و اثرات مثبتی در جامعه دارد.

    وی افزود: باید برای کشت محصول نیز اقدام کرد و از مرحله کشت تا بسته بندی را در کشور انجام دهیم، همچنین با توجه به بازار این محصول در کشورهای عربی، به سمت صادرات محصول مطابق نیاز آن کشورها اقدام کرد.

    مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید همچنین از یک واحد تولید چسب در شهرک صنعتی چناران بازدید کرد و در جریان روند کار این واحد دانش بنیان که با فرمولاسیون های خاص محصولات چسبی را تولید می‌کند، از نزدیک قرار گرفت.

    نوراله زاده در این بازدید گفت: با توجه به شرایط زیست محیطی باید به سمت استفاده از محصولات مناسب با محیط زیست که با فرمول خاص حرکت کنیم و صندوق کار آفرینی نیز حمایت های لازم را از این حرکت دارد.

    مدیر این واحد تولیدی نیز گفت: در کشور ما هنوز استفاده از محصولات پلیمری و چسب که برای محیط زیست خطرآفرین است، رواج دارد و تمایلی برای اجباری کردن استفاده از محصولات پاک تا به امروز وجود نداشته است، اما در نهایت باید استفاده از محصولات سازگار با محیط زیست فرهنگ سازی و نهادینه شود.

    وی ادامه داد: در بسیاری از کشورهای دنیا استفاده از این محصولات ناسازگار مانند ایزوگام منسوخ شده است و امیدواریم در کشورمان نیز از روش های بهتر و مناسب با شرایط محیط زیستی استفاده شود.

    وی اظهار کرد: با گسترش این کار که با حمایت صندوق کار آفرینی امید محقق خواهد شد امکان اشتغال حداقل ۶۰ نفر به صورت مستقیم وجود دارد و امیدوارم این امر حمایتی صورت گیرد.

    نوراله زاده همچنین از یک واحد تولید کننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی خودروهای سنگین و نیمه سنگین بازدید کرد.

    مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید در این بازدید با تاکید بر اینکه تولید این مجموعه باید متناسب با بازار افزایش یابد، گفت: بازار کولرهای خودرو بسیار گسترده است و باید از این ظرفیت استفاده کرد، مزیت این واحد نیز این است که هم به کارخانه و هم به بازار آزاد امکان فروش دارد.

    وی ادامه داد: اگر از این ظرفیت استفاده شود صندوق نیز قطعا حمایت های لازم را از این واحد تولیدی دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *