×
×
جدیدترین‌‌ها

نقدی بر شهرخودرو یا پدیده

  • کد نوشته: 20837
  • مهر 8, 1400
  • نخست نیوز – سیده تینا ضیا‌ء نبویان : شهرخودرو یا پدیده تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر است تیمی که در چندسال اخیر فراز و فرود های زیادی را تجربه کرده است. این تیم مشهدی که در سال 93 با قهرمانی در لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کرد تا چند فصل در لیگ […]

    نقدی بر شهرخودرو یا پدیده

    نخست نیوزسیده تینا ضیا‌ء نبویان : شهرخودرو یا پدیده تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر است تیمی که در چندسال اخیر فراز و فرود های زیادی را تجربه کرده است. این تیم مشهدی که در سال 93 با قهرمانی در لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کرد تا چند فصل در لیگ نتایج متوسطی می گرفت تا اینکه در نیم فصل اول لیگ هجدهم یحیی گلمحمدی سرمربیگری این تیم را بر عهده گرفت و توانست نتایج خوبی را با پدیده کسب کند و در پایان نیم فصل اول بالاتر از تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال رتبه دوم لیگ را پس از سپاهان صدرنشین بدست آورد .

    اما در نیم فصل دوم سهام باشگاه پدیده به شرکت شهرخودرو منتقل شد  و نام تیم هم به شهرخودرو تغییر یافت. روند نسبتا خوب گلمحمدی و شاگردانش تا پایان فصل ادامه داشت و این تیم مشهدی در انتهای لیگ هجدهم در جایگاه چهارم قرار گرفت و موفق به کسب سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شد و به اولین تیم استان خراسان رضوی تبدیل شد که به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه یافته و پس از پیروزی بر تیم های الرفاع بحرین و السیلیه قطر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 نیز صعود کرد.

    در نیم فصل اول لیگ نوزدهم نیز شهرخودرو خراسان با هدایت یحیی گلمحمدی نتایج قابل قبولی گرفت اما در نیم فصل دوم گلمحمدی با حواشی زیادی از تیم مشهدی جدا شد و هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت . با رفتن گلمحمدی تیم شهرخودرو تغییرات زیادی کرد و چندین بار مربی این تیم عوض شد.

    در لیگ بیستم این تیم با هدایت مهدی رحمتی نتایج متوسطی گرفت که هواداران از این نتایج راضی نبودند چراکه عملکرد شهرخودرو در لیگ هجدهم توقعات مشهدی  ها از تیم شهرشان را بالا برده بود اما با این حساب بازیکنانی مثل امین قاسمی نژاد و علی نعمتی در لیگ بیستم خوب کار کردند.

    پس از اتمام لیگ مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو استعفا داد و علاوه بر این  نعمتی و قاسمی نژاد هم از این تیم جدا شدند. بنابر این از بین چند گزینه برای جانشینی رحمتی در نهایت رضا مهاجری که سابقه پوشیدن پیراهن تیم هایی مثل ابومسلم خراسان و سرمربیگری تیم هایی نظیر سیاه جامگان  پدیده خراسان   ماشین سازی تبریز  نساجی مازندران و.. را دارد به عنوان سرمربی تیم شهرخودرو انتخاب شد. همچنین این تیم بازیکنانی مثل محسن ربیع خواه و مهدی شریفی را که هر دو سابقه پوشیدن پیراهن تیم های مثل پرسپولیس را دارند را به خدمت گرفت.

    با ابن اوصاف هواداران این تیم محبوب مشهدی امیدوارند تیم شهرخودرو با سرمربی و بازیکنان جدید بتواند به اوج برسد و فوتبال مشهد و خراسان را به روز های خوبش باز گرداند.

    امیدواریم در ادامه راه پرفراز ونشیب شهر خودرو این بار با رضا مهاجری مربی ارزنده و جوان خود بتواند به موفقیت برسد زیرا استان خراسان رضوی باید تیمی در شان استان در لیگ کشور دشته باشد.

    برچسب ها پدیده شهرخودرو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *