×
×
جدیدترین‌‌ها

۱ + ۷ تیمی که دوست ندارند لیگ برتری شوند

  • کد نوشته: 20684
  • مهر 6, 1400
  • ۸ تیم لیگ یکی هنوز موفق به جذب بازیکن نامداری برای تقویت خود نشده‌اند و کار سختی برای رقابت با رقبای قدرتمند خود دارند.
    ۱ + ۷ تیمی که دوست ندارند لیگ برتری شوند

    به گزارش نخست نیوز ، به زودی لیگ دسته اول فوتبال ایران بعد از ماه‌ها تعطیلی آغاز خواهد شد و ۱۸ تیم باید برای رسیدن به لیگ برتر تلاش کنند. ماشین‌سازی و سایپا سقوط کرده از لیگ برتر کار سختی را مقابل تیم‌هایی از جمله بادران و مس کرمان دارند که انگیزه بالایی برای صعود به بالاترین سطح فوتبال ایران نشان داده‌اند، دارند.

    همچنین دو تیم شهرداری همدان و ویستاتوربین تهران نیز که برای رسیدن به این سطح کار بزرگی را انجام دادند، حالا باید آن موفقیت را فراموش کنند و به دنبال اتفاقی بزرگ‌تر یعنی لیگ برتری شدن باشند. در حالی که امسال رقابت می‌تواند برای لیگ برتری شدن داغ باشد، بسیای از تیم‌ها هنوز نه اقدامی برای تقویت خود کرده‌اند و نه هنوز اردوهای پیش فصل خود را آغاز کرده‌اند. اتفاقی که تیم‌هایی مثل مس کرمان و یا بادران را متمایز می‌کند زیرا این تیم ها هم فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کرده‌اند و هم در حال پشت سر گذاشتن اردوهای پیش فصل مناسبی هسیتند.

    در این بین ۷ تیم هنوز فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز نکرده‌اند و موفق به جذب بازیکنی نشده‌اند. استقلال خوزستان که هدایت آن را سهراب بختیاری‌زاده برعهده دارد، هنوز موفق به ثبت قرارداد با بازیکن به نامی نشده است و ۵ بازیکن فصل گذشته خود را هم از دست داده است. قشقایی شیراز هم با هدایت مهرداد خادمی شرایطی مشابه با استقلال خوزستان دارد و نه تنها بازیکنی را جذب نکرده، بلکه ۵ بازیکن خود را نیز از دست داده است. خوشه طلایی ساوه که فصل گذشته در رده هشتم لیگ دسته یک قرار گرفت، هنوز تکلیف نیمکتش را هم مشخص نکرده و ۷ بازیکن این تیم مسیر خروج از باشگاه را پیش گرفته‌اند.

    ماشین‌سازی و سایپا که به تازگی به لیگ یک سقوط کرده‌اند، هنوز نتوانستند با این مساله کنار بیایند و هر دو در حفظ مربی خود یعنی علیرضا اکبرپور و سعید اخباری کوشا بوده‌اند؛ ماشین‌سازان ۲ و نارنجی‌پوشان ۱۰ بازیکن خود را از دست داده‌اند. همچنین رایکای بابل و شاهین شهرداری بوشهر که به ترتیب در رده‌های دوازدهم و پنجم جدول قرار گرفته‌اند هم هنوز موفق به جذب بازیکنی نشده‌اند. تاکنون تیم بابلی ۲ بازیکن و تیم بوشهری ۵ بازیکن را در بازار نقل و انتقالات از دست داده‌اند.

    همچنین ویستا توربین تهران که به تازگی به لیگ دسته یک صعود کرده، ظاهرا هنوز نتوانسته خود را پیدا کند و فعالیتی در بازار نقل و انتقالات داشته باشد اما آن‌ها شاکله اصلی تیم خود را حفظ کردند و بازیکنی را هنوز از دست نداده‌اند.

    این هشت تیم برای عقب نماندن از کورس لیگ برتری شدن باید زودتر دست بجنبانند تا از همین ابتدای فصل، قافیه را به رقبای اصلی خود نبازند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *