×
×
جدیدترین‌‌ها

نحوه جذب کمک‌های مردمی در «جشن عاطفه»

  • کد نوشته: 19472
  • شهریور 22, 1400
  • معاون مشارکت‌های مردمی و معاون اداری و مالی کمیته امداد نحوه جذب کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها را اعلام کرد و گفت: در حال حاضر کمیته امداد ۷۰۰ هزار دانش‌آموز را تحت پوشش دارد که اگر وسایل آموزشی به ویژه تبلت برای دانش‌آموزان تهیه نشود، آنها نمی‌توانند ادامه تحصیل دهند و ممکن است یک یا دو سال ترک تحصیل کنند که این امر خطرناک و دامنه آن می‌تواند کل زندگی دانش‌آموز را تحت تاثیر قرار دهد.
    نحوه جذب کمک‌های مردمی در «جشن عاطفه»

    به گزارش نخست نیوز ، علیرضا عسگریان ، با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در سال جاری، گفت: با جشن عاطفه‌ها جشنی به نفع محرومان به ویژه دانش‌آموزان محروم صورت می‌گیرد.

    وی با بیان اینکه امسال که با بیماری کرونا مواجه هستیم و همچنین در سال ۹۹، مشکلاتی که برای دانش‌آموزان ما ایجاد شد بسیار بیشتر از سال‌های گذشته بوده است و در زمینه تهیه لوازم آموزشی به ویژه تبلت، برخی از دانش‌آموزان مجبور به ترک تحصیل هم شدند، اظهار کرد: پویش بزرگی در سال ۹۹ ایجاد شد و آموزش و پرورش و نهادهایی مانند کمیته امداد و بسیج به این پویش ورود کردند و درصد بسیار زیادی از این تبلت‌ها تهیه شد.

    معاون مشارکت‌های مردمی و معاون اداری و مالی کمیته امداد با بیان اینکه سال آموزشی امسال برای ما بسیار مهم است اگرچه همانند جشن‌های قبلی تهیه لباس‌های دانش‌آموزان شامل کفش و کیف به ویژه نوشت‌افزارها مانند دفتر مهم است، اما تبلت در اولویت قرار دارد، یادآور شد: امسال جشن عاطفه‌ها ۲۰ شهریور ماه شروع شد و تا ۱۱ مهر ادامه پیدا می‌کند و «زنگ عاطفه‌ها» نیز ۷ مهر به صدا در می‌آید و ۲۴ ،۲۵ و ۲۶ شهریور سه روز اصلی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی تعیین شده است.

    وی با اشاره به نحوه جذب کمک های مردمی اظهار کرد: کمک‌ها می‌تواند به صورت نقدی باشد و مردم از طریق دو درگاه شامل شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ یا کد #۸۸۷۷* کمک خود را پرداخت و یا مستقیما از طریق سایت ekram.emdad.ir وجوهات خود را به ایتام و فرزندان تحت پوشش واریز کنند. همچنین خیران می‌توانند از طریق مراکز نیکوکاری و دفاتر امداد و بسیج کمک‌های خود را اهداء کنند.

    عسگریان با اشاره به اینکه کمیته امداد در حال حاضر حدود ۷۰۰ هزار دانش‌آموز را تحت پوشش دارد، گفت: اگر وسایل آموزشی به ویژه تبلت برای دانش‌آموزان تهیه نشود، آنها نمی‌توانند ادامه تحصیل دهند و ممکن است یک یا دو سال ترک تحصیل کنند که حتی یک سال ترک تحصیل هم بسیار خطرناک است و دامنه آن می تواند کل زندگی دانش‌آموز را تحت تاثیر قرار دهد.

    معاون مشارکت‌های مردمی و معاون اداری و مالی کمیته امداد در پاسخ به این سوال که آیا امسال پایگاه‌های فیزیکی برای دریافت کمکهای مردمی برپا می‌شود، گفت: امسال پایگاه‌های فیزیکی نداریم، البته به تناسب، برخی از استانها می‌توانند پایگاه‌های فیزیکی داشته باشند. همچنین اکنون ۸۰۰۰ مرکز نیکوکاری داریم که ۸۰ درصد آنها مساجد هستند و مردم می‌توانند برای پرداخت کمک به این مراکز مراجعه کنند.

    برچسب ها جشن عاطفه ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *