×
×
جدیدترین‌‌ها

الماسی:
با حمایت‌ها می‌توان روی مدال واترپلو در بازیهای آسیایی حساب کرد

  • کد نوشته: 19408
  • شهریور 21, 1400
  • ملی‌پوش واترپلو گفت: اگر وزارت ورزش یا سایر ارگان‌ها از این رشته حمایت کنند می‌توان روی مدال این رشته در بازی‌های آسیایی حساب باز کرد.
    با حمایت‌ها می‌توان روی مدال واترپلو در بازیهای آسیایی حساب کرد

    به گزارش نخست نیوز ، ارشیا الماسی  در خصوص حضور تیم ملی واترپلو در اردوی تدارکاتی ترکیه اظهار کرد: دو سالی بود که هیچ مسابقه رسمی، نیمه رسمی و یا تدارکاتی نداشتیم. در این مدت شرایط به نحوی بود که حتی برگزاری بازی‌های المپیک هم در شک و شبهه بود. شیوع ویروس کرونا رشته ما را خیلی درگیر کرد. البته خداراشکر تمرینات تیم ملی واترپلو از یک جایی به بعد شروع شد و بازیکنان کنار هم تمرین داشتند.

    ملی‌پوش واترپلو افزود: اردوی تدارکاتی ترکیه هم که به تازگی رفتیم اردوی مناسبی برای تیم ملی بود. تیم انکا ترکیه یازده ملی‌پوش داشت و به خاطر همین اردوی خوبی برای تیم ما بود. سعی کردیم هر جلسه با این تیم بازی و برخی فرم‌های دفاع و انتقال را تمرین کنیم. این اردو از این جهت خیلی خوب بود.

    وی در خصوص هدف تیم ملی واترپلو گفت: هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی است. اگر اشتباه نکنم در این سال ما بازی‌های کشورهای اسلامی را هم داشتیم که نمی‌دانم برگزار می‌شود ولی هدف اصلی و نهایی تیم ملی واترپلو حضور در بازی‌های آسیایی است.

    الماسی به کسب مدال بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: ما چهار سال قبل در این بازی‌ها مدال آوردیم و تاریخ سازی کردیم اما ادامه دار بودن و تکرار این مدال مهم‌تر است. باید تیم ملی بتواند پشت سر هم از جایگاهی که دارد حفاظت کند. بازی‌های آسیایی سال آینده در چین است و این کار را برای ما سخت تر می‌کند، اما هدف تیم ملی از مدت‌ها قبل بازی‌های آسیایی بوده و همینکه اردوهای تدارکاتی شروع شده و برنامه‌ریزی ها انجام شده می‌توان به کسب مدال امید داشت.

    وی گفت: اگر وزارت ورزش و یا ارگان های ورزشی به این رشته کمک کنند می توان روی مدال این رشته حساب باز کرد. ما یک بار جواب اعتمادی که به ما کرده بودند را دادیم و ۱۰۰ درصد با اردوهای بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر و عالی تر به هدف نهایی خواهیم رسید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *