×
×
جدیدترین‌‌ها

حوالی استادیوم
قمار آقای سرمربی!

  • کد نوشته: 19161
  • شهریور 18, 1400
  •  نخست نیوز  – علیرضا مجمع – تیم ملی ایران گام اول را در استادیوم آزادی لرزان برداشت.با تک گل علیرضا جهانبخش و اندکی گل به خودی سوری‌ها توانستیم از مهلکه بگریزیم و در حالی که چهار تیم دیگر گروه هر دو بازی‌شان را صفر صفر مساوی کرده بودند ما بردیم تا به تنهایی در صدر […]

    قمار آقای سرمربی!

     نخست نیوز  – علیرضا مجمعتیم ملی ایران گام اول را در استادیوم آزادی لرزان برداشت.با تک گل علیرضا جهانبخش و اندکی گل به خودی سوری‌ها توانستیم از مهلکه بگریزیم و در حالی که چهار تیم دیگر گروه هر دو بازی‌شان را صفر صفر مساوی کرده بودند ما بردیم تا به تنهایی در صدر گروه در هفته اول بازی‌ها جای بگیریم. البته که هنوز 9 بازی دیگر باقی است و ما از حالا نباید کار را تمام شده بدانیم.ولی همین یک بازی به شدت زنگ خطر را برای ما به صدا درآورد.

    *

    تیم ملی ژاپن در هفته اول بازی‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا در ژاپن به عمان باخت. سرمربی عمان برانکو ایوانکویچ است. گفتیم در جریان باشید.

    *

    نمایش تیم ملی کشورمان برابر سوریه «فوق‌العاده» نبود، اما بی‌گمان سزاوار این همه تف و لعنت هم نیست. با این حجم از مصاحبه‌های تند و وحشتناک، آدم فکر می‌کند این آقایان اگر ژاپنی بودند و تیم کشورشان در خانه به عمان باخته بود با سرمربی تیم چه می‌کردند؟ لابد دارش می‌زدند. بدون تعارف ممکن است نسبت به برخی بازیکنان دعوت‌شده به اردو از سوی دراگان اسکوچیچ شائبه‌های جدی وجود داشته باشد، اما انصاف نیست مردی را که با کنترل از راه دور در هشتمین بازی، هشتمین پیروزی‌اش را به دست آورده، اینطور سینه دیوار گذاشت. حالا کارشناسان همیشه نالان به کنار؛ این که یکی مثل سردار آزمون هم بعد از بازی صراحتا از تیم ایراد فنی می‌گیرد، واقعا نوبر است. خداوکیلی اگر اسم اسکوچیچ «کارلوس کی‌روش» بود، جرات داشتید از این حرف‌ها بزنید؟ اگر سجل دراگان فرق می‌کرد، مهدی طارمی می‌توانست بعد از صعود از مرحله قبلی صفر تا صد آن موفقیت را به نام یک مربی دیگر بزند؟ سردار طوری از بازی بد تیم ملی ایراد می‌گیرد که انگار ما در هشت سال گذشته پادشاه فوتبال هجومی و هیجانی در دنیا بوده‌ایم. سردار آزمون و مهدی طارمی محال است هوس کنند یکی از این جملات زیبا را در همان لیگ‌های درجه دو و سه پرتغال و روسیه به زبان بیاورند. چند ماه پیش کریم انصاری‌فرد در یونان یک جمله بی‌ربط گفت، قیامت به پا شد. به خدا قسم حیف این تیم پرستاره و توانمند است که از درون بپوسد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *